Smartnet, pytanie

Wszystko co nie mieści się w pozostałych kategoriach
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
frontier
wannabe
wannabe
Posty: 1861
Rejestracja: 16 lis 2004, 13:55
Lokalizacja: Edinburgh

Smartnet, pytanie

#1

#1 Post autor: frontier »

Hej,

Nigdy nie zastanawialem sie jak to w szczególach wyglada, ale jesli mamy Smartnet "24 x 7 x 4 - On-site - Maintenance - Parts & Labour - Physical Service" to gdzie nalezy otworzyc ticket odnosnie RMA + wymiany sprzetu on site? O ile mi wiadomo Cisco bezposrednio nie wysyla inzynierów, czyli moim pierwszym pomyslem bylo otwarcie ticketa u partnera od którego kupilismy kontrakt... ale oni twierdza ze nie i nie chca pomóc.
Jeden konfig wart więcej niż tysiąc słów

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 4101
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

Re: Smartnet, pytanie

#2

#2 Post autor: lbromirs »

frontier pisze:Hej,

Nigdy nie zastanawialem sie jak to w szczególach wyglada, ale jesli mamy Smartnet "24 x 7 x 4 - On-site - Maintenance - Parts & Labour - Physical Service" to gdzie nalezy otworzyc ticket odnosnie RMA + wymiany sprzetu on site? O ile mi wiadomo Cisco bezposrednio nie wysyla inzynierów, czyli moim pierwszym pomyslem bylo otwarcie ticketa u partnera od którego kupilismy kontrakt... ale oni twierdza ze nie i nie chca pomóc.
Zgłasza do nas (do TAC) ten, na kogo zarejestrowany jest kontrakt. Przy typie o którym wspominasz, w momencie jego rejestracji musi się pojawić wskazanie adresu gdzie prace mają być wykonywane przy takim SLA.

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: Smartnet, pytanie

#3

#3 Post autor: Kyniu »

frontier pisze:czyli moim pierwszym pomyslem bylo otwarcie ticketa u partnera od którego kupilismy kontrakt... ale oni twierdza ze nie i nie chca pomóc.
A kontrakt zawarłeś z partnerem czy z Cisco? To czemu się dziwisz, że partner nie chce realizować pracy, za którą zapłacone ma Cisco?
CCNA: R&S, Security, Wireless, Collaboration. MCSE: Cloud Platform and Infrastructure, Server Infrastructure. ITIL: Foundation. PPL(A)
https://www.facebook.com/itserviceskielce/ :: https://www.linkedin.com/company/itservicespoland :: https://www.linkedin.com/in/krzysztofkania/

Awatar użytkownika
frontier
wannabe
wannabe
Posty: 1861
Rejestracja: 16 lis 2004, 13:55
Lokalizacja: Edinburgh

Re: Smartnet, pytanie

#4

#4 Post autor: frontier »

Kyniu pisze:
frontier pisze:czyli moim pierwszym pomyslem bylo otwarcie ticketa u partnera od którego kupilismy kontrakt... ale oni twierdza ze nie i nie chca pomóc.
A kontrakt zawarłeś z partnerem czy z Cisco? To czemu się dziwisz, że partner nie chce realizować pracy, za którą zapłacone ma Cisco?
Przeczytaj dokladnie mojego posta.
Jeden konfig wart więcej niż tysiąc słów

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: Smartnet, pytanie

#5

#5 Post autor: Kyniu »

frontier pisze:Przeczytaj dokladnie mojego posta.
Przeczytałem. Cisco nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej tylko przez partnerów, więc jest oczywiste, że kopiłeś kontrakt przez partnera. Ale nadal stroną tego kontraktu jest Cisco nie partner.
CCNA: R&S, Security, Wireless, Collaboration. MCSE: Cloud Platform and Infrastructure, Server Infrastructure. ITIL: Foundation. PPL(A)
https://www.facebook.com/itserviceskielce/ :: https://www.linkedin.com/company/itservicespoland :: https://www.linkedin.com/in/krzysztofkania/

ODPOWIEDZ