wsparcie CISCO

Wszystkie rozmowy związane z problemem z hardwarem, supportowanymi funkcjonalnościami, wydajnością urządzeń itp.
Wiadomość
Autor
kecaj78
member
member
Posty: 43
Rejestracja: 17 lis 2010, 22:15

wsparcie CISCO

#1

#1 Post autor: kecaj78 »

Witajcie,
czy mając urządzenie CISCO a tym samym jego S/N czy też inne oznaczenia jednoznacznie identyfikujące dany produkt mogę za pomocą strony sprawdzić jaki jest wykupione do niego wsparcie i na jaki czas?
Pozdrawiam

Jacek

Awatar użytkownika
mikrobi
wannabe
wannabe
Posty: 247
Rejestracja: 31 gru 2003, 00:47

Re: wsparcie CISCO

#2

#2 Post autor: mikrobi »

kecaj78 pisze:Witajcie,
czy mając urządzenie CISCO a tym samym jego S/N czy też inne oznaczenia jednoznacznie identyfikujące dany produkt mogę za pomocą strony sprawdzić jaki jest wykupione do niego wsparcie i na jaki czas?
Nazywa się to Service Contract Center:
https://apps.cisco.com/CustAdv/ServiceS ... oardAction

Na pewno trzeba mieć konto CCO i nie wiem czy nie trzeba uprawnień partnerskich / wykupionego kontraktru serwisowego.

Awatar użytkownika
Luki007
wannabe
wannabe
Posty: 101
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:13

#3

#3 Post autor: Luki007 »

Jak kolega wyżej napisał słuzy do tego CSCC , musisz miec swoje CCO aby sie tam zalogować.
Dodatkowo do profilu w CSCC musisz mieć przypisany identyfikator BillToID na który to kontrakt na dane urządzenie został kupiony. - dopiero wtedy jestes w stanie zobaczyć informacje o dodatkowym serwisie/gwarancji na konkretny numer seryjny.
cisco , just do it...

ODPOWIEDZ