Witajcie,
czy mając urządzenie CISCO a tym samym jego S/N czy też inne oznaczenia jednoznacznie identyfikujące dany produkt mogę za pomocą strony sprawdzić jaki jest wykupione do niego wsparcie i na jaki czas?
wsparcie CISCO
Re: wsparcie CISCO
Nazywa się to Service Contract Center:kecaj78 pisze:Witajcie,
czy mając urządzenie CISCO a tym samym jego S/N czy też inne oznaczenia jednoznacznie identyfikujące dany produkt mogę za pomocą strony sprawdzić jaki jest wykupione do niego wsparcie i na jaki czas?
https://apps.cisco.com/CustAdv/ServiceS ... oardAction
Na pewno trzeba mieć konto CCO i nie wiem czy nie trzeba uprawnień partnerskich / wykupionego kontraktru serwisowego.
Jak kolega wyżej napisał słuzy do tego CSCC , musisz miec swoje CCO aby sie tam zalogować.
Dodatkowo do profilu w CSCC musisz mieć przypisany identyfikator BillToID na który to kontrakt na dane urządzenie został kupiony. - dopiero wtedy jestes w stanie zobaczyć informacje o dodatkowym serwisie/gwarancji na konkretny numer seryjny.
Dodatkowo do profilu w CSCC musisz mieć przypisany identyfikator BillToID na który to kontrakt na dane urządzenie został kupiony. - dopiero wtedy jestes w stanie zobaczyć informacje o dodatkowym serwisie/gwarancji na konkretny numer seryjny.
cisco , just do it...