Kontrakty serwisowe

Wszystkie rozmowy związane z problemem z hardwarem, supportowanymi funkcjonalnościami, wydajnością urządzeń itp.
Wiadomość
Autor
aldeano
rookie
rookie
Posty: 13
Rejestracja: 15 cze 2011, 23:45

Kontrakty serwisowe

#1

#1 Post autor: aldeano »

Witam,
W związku z zakupem routera 1921 mam pytanie dotyczące kontraktów serwisowych.
Sprzęt został zakupiony u autoryzowanego dystrybutora, na maila dostałem potwierdzenie wykupienia kontraktu serwisowego (Quote Number, Contract Number, itp).
Czy mam możliwość sprawdzenia na stronie cisco czy faktycznie taki kontrakt jest przypisany do mojego sprzętu.
Na cisco.com mam założone konto, w profile manager -> dostęp dodatkowy dodałem numer swojej umowy serwisowej. W zakładce „Właściciel umowy serwisowej” jest tabelka w której znajduje sie prowadzony przeze mnie numer (status umowy: active) ale nie mogę podejrzeć żadnych szczegółów np. do kiedy ta umowa jest ważna.

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#2

#2 Post autor: Seba »

Sprobuj wejsc na strone - CSCC, uruchom narzedzie i poszukaj kontraktu po numerze.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Seba, łącznie zmieniany 1 raz.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

aldeano
rookie
rookie
Posty: 13
Rejestracja: 15 cze 2011, 23:45

#3

#3 Post autor: aldeano »

Niestety zgłasza mi brak dostępu, podobnie jak wybiorę numer serwisowy z tabeli w zakładce "właściciel umowy serwisowej"

Awatar użytkownika
Luki007
wannabe
wannabe
Posty: 101
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:13

#4

#4 Post autor: Luki007 »

Po pierwsze CSCC nie korzysta z kontraktow dodanych w profilu Cisco ( te służą tylko do zakładania kejsów w TAC)
Aby przypisać kontrakt do profilu CSCC trzeba go dodac w ostatniej zakładce Administration->Register contracts

Po drugie kontrakt musi być kupiony na taki Bill ID który masz dodany do profilu w CSCC,
Wtedy dopiero można zobaczyć dane na temat kontraktu na dany S/N.
cisco , just do it...

ODPOWIEDZ