Witam,
W związku z zakupem routera 1921 mam pytanie dotyczące kontraktów serwisowych.
Sprzęt został zakupiony u autoryzowanego dystrybutora, na maila dostałem potwierdzenie wykupienia kontraktu serwisowego (Quote Number, Contract Number, itp).
Czy mam możliwość sprawdzenia na stronie cisco czy faktycznie taki kontrakt jest przypisany do mojego sprzętu.
Na cisco.com mam założone konto, w profile manager -> dostęp dodatkowy dodałem numer swojej umowy serwisowej. W zakładce „Właściciel umowy serwisowej” jest tabelka w której znajduje sie prowadzony przeze mnie numer (status umowy: active) ale nie mogę podejrzeć żadnych szczegółów np. do kiedy ta umowa jest ważna.
Kontrakty serwisowe
Po pierwsze CSCC nie korzysta z kontraktow dodanych w profilu Cisco ( te służą tylko do zakładania kejsów w TAC)
Aby przypisać kontrakt do profilu CSCC trzeba go dodac w ostatniej zakładce Administration->Register contracts
Po drugie kontrakt musi być kupiony na taki Bill ID który masz dodany do profilu w CSCC,
Wtedy dopiero można zobaczyć dane na temat kontraktu na dany S/N.
Aby przypisać kontrakt do profilu CSCC trzeba go dodac w ostatniej zakładce Administration->Register contracts
Po drugie kontrakt musi być kupiony na taki Bill ID który masz dodany do profilu w CSCC,
Wtedy dopiero można zobaczyć dane na temat kontraktu na dany S/N.
cisco , just do it...