CCIE.pl

site 4 CCIE wannabies
It is currently 25 Sep 2017, 17:02

All times are UTC+02:00





Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
Post #16 Posted: 13 Jul 2017, 08:38 
Offline
CCIE
CCIE

Joined: 23 Mar 2008, 11:41
Posts: 479
Nie tylko w ASA5516-X.

Quote:
The Adaptive Security Appliance (ASA) 5506, ASA 5506W, ASA 5506H, ASA 5508, and ASA 5516


Warto wiedzieć jak klienci będą informować o dziwnych awariach.

Pozdr.

_________________
Lukasz Wisniowski MSc CCNA CCNP CCIE #20319
Tandem Networks
ul. Sztormowa 34
94-117 Łódź
NIP: 727-257-72-37
tel: +48 (42) 2091825

http://allegro.pl/sklep/180817_tandem-networks


Top
   
Post #17 Posted: 16 Jul 2017, 16:37 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 07 Nov 2007, 14:57
Posts: 718
Location: Poznań, Szczecin
lukaszbw wrote:
Nie tylko w ASA5516-X.


Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?

Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.

Pzdr
mHuba


Top
   
Post #18 Posted: 16 Jul 2017, 22:52 
Offline
CCIE
CCIE

Joined: 30 Nov 2006, 08:44
Posts: 3858
mhuba wrote:
lukaszbw wrote:
Nie tylko w ASA5516-X.


Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?

Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.

Pzdr
mHuba


Bez komentarza to pozostawiam Twój komentarz - głośno na ten temat trąbiliśmy u wszystkich klientów, do których możemy dotrzeć bezpośrednio. Notka, która pojawiła się równolegle z ogłoszeniem i była aktualizowana wielokrotnie po tym jak udało się zidentyfikować jednoznacznie urządzenia i modele jest ciągle na cisco.com:

http://www.cisco.com/c/en/us/support/we ... tml#~field

Minimum przyzwoitości proszę.


Top
   
Post #19 Posted: 19 Jul 2017, 09:45 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 07 Nov 2007, 14:57
Posts: 718
Location: Poznań, Szczecin
Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.
Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.
Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.

Pzdr
mHuba


Top
   
Post #20 Posted: 19 Jul 2017, 10:42 
Offline
CCIE
CCIE

Joined: 30 Nov 2006, 08:44
Posts: 3858
mhuba wrote:
Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.


Nie rozumiem tego punktu. Notatka opisująca listę produktów dotkniętych problemem od początku zawiera pełną listę produktów. Doszły do niej jedynie uszczegółowienia dotyczące konkretnych linii.

mhuba wrote:
Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.


Forum to forum - nie ja założyłem ten wątek. Informacje dotyczące polityki serwisowej Cisco, produktów oraz różnego rodzaju sytuacji nagłych publikowane są jednak na cisco.com a nie na ccie.pl.

mhuba wrote:
Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.


Na dzisiaj pomogliśmy wielu firmom w Polsce, dotkniętych problemem - zgodnie z treścią biuletynu oraz opisanymi w nim krokami prowadzącymi do usunięcia sprzętu dotkniętego problemem z sieci naszych klientów. Co mam rozwijać? Który komponent jest wadliwy też było od początku wiadomo, nikogo nie atakowałem.


Top
   
Post #21 Posted: 19 Jul 2017, 11:34 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 07 Nov 2007, 14:57
Posts: 718
Location: Poznań, Szczecin
W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.

Pzdr
mHuba


Top
   
Post #22 Posted: 19 Jul 2017, 21:20 
Offline
CCIE
CCIE

Joined: 30 Nov 2006, 08:44
Posts: 3858
mhuba wrote:
W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.


Możliwe.

mhuba wrote:
Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.


Nie jest to prawda. Może tak Ci się wydawać.

mhuba wrote:
Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.


Partnerzy o problemie wiedzieli od razu, część zaczęła również proaktywnie informować klientów i przygotowywać plany migracji. Jak rozumiem z tego wątku, do Ciebie się nikt nie odezwał i czujesz się gorzej potraktowany. Przykro mi.

mhuba wrote:
Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.


Oczywiście - zawsze można zrobić więcej. Bijemy się publicznie w pierś.

Niestety, mimo tego jak chciałbyś, żeby świat wyglądał, formalne informacje, rekomendacje i zalecenia, znajdują się w pierwszej kolejności na stronie producenta a nie na forum, nawet tak zacnym jak ccie.pl. Poruszając się poza oficjalnym kanałem sprzedaży, sam spychasz się na bok - w szczególności kanału informacji.

A wracając do meritum: czy masz jakiś sprzęt objęty serwisem na datę 16 listopada 2016, który chesz, żebyśmy na podstawie tej notki wymienili? Zapraszam do kontaktu z dowolnym pracownikiem Cisco Systems w Polsce. Nie wyobrażam sobie bowiem, przy tego typu zarzutach, że po prostu trollujesz wątek, próbując zrekompensować sobie coś - brak serwisu, wsparcia, uwagi czy też czegokolwiek innego.

Zapraszam - chętnie pomożemy!

Do usłyszenia.


Top
   
Post #23 Posted: 19 Jul 2017, 22:15 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 09 Oct 2010, 22:10
Posts: 74
Location: Kraków
Panowie!

Uprzedzając: nie jestem partnerem Cisco. Mimo to, mam wrażenie, że ta sprawa jest nagłaśniana przez C duuużo bardziej, niż sporo innych bugów, czy też w sprzęcie/sofcie C, czy innych producentów. Więc tutaj, lbromirs, odwalacie kawał dobrej roboty, za co dzięki!

Dajcie spokój ;)


Top
   
Post #24 Posted: 05 Sep 2017, 10:49 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 27 Jan 2012, 12:37
Posts: 65
Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)

Pozdr
Łukasz


Top
   
Post #25 Posted: 05 Sep 2017, 11:26 
Offline
CCIE
CCIE

Joined: 30 Nov 2006, 08:44
Posts: 3858
eljot wrote:
Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)

Pozdr
Łukasz


Łukasz, odezwij się do nas proszę.

Rozumiem, że masz na produkcji ASA, chciałbym zrozumieć gdzie konkretnie zgłoszoną i czy coś się z tym tematem dzieje.


Top
   
Post #26 Posted: 05 Sep 2017, 13:45 
Offline
CCIE
CCIE
User avatar

Joined: 06 May 2005, 01:32
Posts: 1383
Location: Dortmund, DE
Tez mam 5506-X z FirePOWER zgloszana i zakwalifikowana do wymiany, kazali poki co czekac. Chyba wysle zapytanie odnosnie estimate...

Pozdruffka! ;)

_________________
Never stop exploring :)


Top
   
Post #27 Posted: 05 Sep 2017, 16:35 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 09 Oct 2010, 22:10
Posts: 74
Location: Kraków
12x4331 i 4x4321, zgłoszone dwa tygodnie temu. Czekam... Data produkcji: lipiec lub sierpień 2016, no więc jeszcze nie spieszy się. IS wyestymowało mi przełom roku.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
This Website is not sponsored by, endorsed by or affiliated with Cisco Systems, Inc. Cisco, Cisco Systems, CCDA, CCNA, CCDP, CCNP, CCIE, CCSI, CCIP, the Cisco Systems logo and the CCIE logo are trademarks or registered trademarks of Cisco Systems, Inc. in the United States and certain other countries. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited