CCIE.pl

site 4 CCIE wannabies
Dzisiaj jest 20 paź 2017, 23:40

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post #16 : 13 lip 2017, 08:38 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 23 mar 2008, 11:41
Posty: 482
Nie tylko w ASA5516-X.
Cytuj:
The Adaptive Security Appliance (ASA) 5506, ASA 5506W, ASA 5506H, ASA 5508, and ASA 5516
Warto wiedzieć jak klienci będą informować o dziwnych awariach.

Pozdr.

_________________
Lukasz Wisniowski MSc CCNA CCNP CCIE #20319
Tandem Networks
ul. Sztormowa 34
94-117 Łódź
NIP: 727-257-72-37
tel: +48 (42) 2091825

http://allegro.pl/sklep/180817_tandem-networks


Na górę
Post #17 : 16 lip 2017, 16:37 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Posty: 729
Lokalizacja: Poznań, Szczecin
Cytuj:
Nie tylko w ASA5516-X.
Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?

Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.

Pzdr
mHuba


Na górę
Post #18 : 16 lip 2017, 22:52 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3866
Cytuj:
Cytuj:
Nie tylko w ASA5516-X.
Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?

Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.

Pzdr
mHuba
Bez komentarza to pozostawiam Twój komentarz - głośno na ten temat trąbiliśmy u wszystkich klientów, do których możemy dotrzeć bezpośrednio. Notka, która pojawiła się równolegle z ogłoszeniem i była aktualizowana wielokrotnie po tym jak udało się zidentyfikować jednoznacznie urządzenia i modele jest ciągle na cisco.com:

http://www.cisco.com/c/en/us/support/we ... tml#~field

Minimum przyzwoitości proszę.


Na górę
Post #19 : 19 lip 2017, 09:45 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Posty: 729
Lokalizacja: Poznań, Szczecin
Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.
Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.
Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.

Pzdr
mHuba


Na górę
Post #20 : 19 lip 2017, 10:42 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3866
Cytuj:
Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.
Nie rozumiem tego punktu. Notatka opisująca listę produktów dotkniętych problemem od początku zawiera pełną listę produktów. Doszły do niej jedynie uszczegółowienia dotyczące konkretnych linii.
Cytuj:
Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.
Forum to forum - nie ja założyłem ten wątek. Informacje dotyczące polityki serwisowej Cisco, produktów oraz różnego rodzaju sytuacji nagłych publikowane są jednak na cisco.com a nie na ccie.pl.
Cytuj:
Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.
Na dzisiaj pomogliśmy wielu firmom w Polsce, dotkniętych problemem - zgodnie z treścią biuletynu oraz opisanymi w nim krokami prowadzącymi do usunięcia sprzętu dotkniętego problemem z sieci naszych klientów. Co mam rozwijać? Który komponent jest wadliwy też było od początku wiadomo, nikogo nie atakowałem.


Na górę
Post #21 : 19 lip 2017, 11:34 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Posty: 729
Lokalizacja: Poznań, Szczecin
W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.

Pzdr
mHuba


Na górę
Post #22 : 19 lip 2017, 21:20 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3866
Cytuj:
W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Możliwe.
Cytuj:
Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Nie jest to prawda. Może tak Ci się wydawać.
Cytuj:
Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Partnerzy o problemie wiedzieli od razu, część zaczęła również proaktywnie informować klientów i przygotowywać plany migracji. Jak rozumiem z tego wątku, do Ciebie się nikt nie odezwał i czujesz się gorzej potraktowany. Przykro mi.
Cytuj:
Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.
Oczywiście - zawsze można zrobić więcej. Bijemy się publicznie w pierś.

Niestety, mimo tego jak chciałbyś, żeby świat wyglądał, formalne informacje, rekomendacje i zalecenia, znajdują się w pierwszej kolejności na stronie producenta a nie na forum, nawet tak zacnym jak ccie.pl. Poruszając się poza oficjalnym kanałem sprzedaży, sam spychasz się na bok - w szczególności kanału informacji.

A wracając do meritum: czy masz jakiś sprzęt objęty serwisem na datę 16 listopada 2016, który chesz, żebyśmy na podstawie tej notki wymienili? Zapraszam do kontaktu z dowolnym pracownikiem Cisco Systems w Polsce. Nie wyobrażam sobie bowiem, przy tego typu zarzutach, że po prostu trollujesz wątek, próbując zrekompensować sobie coś - brak serwisu, wsparcia, uwagi czy też czegokolwiek innego.

Zapraszam - chętnie pomożemy!

Do usłyszenia.


Na górę
Post #23 : 19 lip 2017, 22:15 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 09 paź 2010, 22:10
Posty: 81
Lokalizacja: Kraków
Panowie!

Uprzedzając: nie jestem partnerem Cisco. Mimo to, mam wrażenie, że ta sprawa jest nagłaśniana przez C duuużo bardziej, niż sporo innych bugów, czy też w sprzęcie/sofcie C, czy innych producentów. Więc tutaj, lbromirs, odwalacie kawał dobrej roboty, za co dzięki!

Dajcie spokój ;)


Na górę
Post #24 : 05 wrz 2017, 10:49 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 27 sty 2012, 12:37
Posty: 65
Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)

Pozdr
Łukasz


Na górę
Post #25 : 05 wrz 2017, 11:26 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3866
Cytuj:
Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)

Pozdr
Łukasz
Łukasz, odezwij się do nas proszę.

Rozumiem, że masz na produkcji ASA, chciałbym zrozumieć gdzie konkretnie zgłoszoną i czy coś się z tym tematem dzieje.


Na górę
Post #26 : 05 wrz 2017, 13:45 
Offline
CCIE
CCIE
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2005, 01:32
Posty: 1385
Lokalizacja: Dortmund, DE
Tez mam 5506-X z FirePOWER zgloszana i zakwalifikowana do wymiany, kazali poki co czekac. Chyba wysle zapytanie odnosnie estimate...

Pozdruffka! ;)

_________________
Never stop exploring :)


Na górę
Post #27 : 05 wrz 2017, 16:35 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 09 paź 2010, 22:10
Posty: 81
Lokalizacja: Kraków
12x4331 i 4x4321, zgłoszone dwa tygodnie temu. Czekam... Data produkcji: lipiec lub sierpień 2016, no więc jeszcze nie spieszy się. IS wyestymowało mi przełom roku.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
This Website is not sponsored by, endorsed by or affiliated with Cisco Systems, Inc. Cisco, Cisco Systems, CCDA, CCNA, CCDP, CCNP, CCIE, CCSI, CCIP, the Cisco Systems logo and the CCIE logo are trademarks or registered trademarks of Cisco Systems, Inc. in the United States and certain other countries. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl