ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

Wszystkie rozmowy związane z problemem z hardwarem, supportowanymi funkcjonalnościami, wydajnością urządzeń itp.

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
lukaszbw
CCIE
CCIE
Posty: 498
Rejestracja: 23 mar 2008, 11:41

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#16

#16 Post autor: lukaszbw » 13 lip 2017, 08:38

Nie tylko w ASA5516-X.
The Adaptive Security Appliance (ASA) 5506, ASA 5506W, ASA 5506H, ASA 5508, and ASA 5516
Warto wiedzieć jak klienci będą informować o dziwnych awariach.

Pozdr.
Lukasz Wisniowski MSc CCNA CCNP CCIE #20319
Tandem Networks
ul. Sztormowa 34
94-117 Łódź
NIP: 727-257-72-37
tel: +48 (42) 2091825

http://allegro.pl/sklep/180817_tandem-networks

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 782
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#17

#17 Post autor: mhuba » 16 lip 2017, 16:37

lukaszbw pisze:Nie tylko w ASA5516-X.
Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?

Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.

Pzdr
mHuba

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3929
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#18

#18 Post autor: lbromirs » 16 lip 2017, 22:52

mhuba pisze:
lukaszbw pisze:Nie tylko w ASA5516-X.
Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?

Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.

Pzdr
mHuba
Bez komentarza to pozostawiam Twój komentarz - głośno na ten temat trąbiliśmy u wszystkich klientów, do których możemy dotrzeć bezpośrednio. Notka, która pojawiła się równolegle z ogłoszeniem i była aktualizowana wielokrotnie po tym jak udało się zidentyfikować jednoznacznie urządzenia i modele jest ciągle na cisco.com:

http://www.cisco.com/c/en/us/support/we ... tml#~field

Minimum przyzwoitości proszę.

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 782
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#19

#19 Post autor: mhuba » 19 lip 2017, 09:45

Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.
Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.
Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.

Pzdr
mHuba

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3929
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#20

#20 Post autor: lbromirs » 19 lip 2017, 10:42

mhuba pisze:Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.
Nie rozumiem tego punktu. Notatka opisująca listę produktów dotkniętych problemem od początku zawiera pełną listę produktów. Doszły do niej jedynie uszczegółowienia dotyczące konkretnych linii.
mhuba pisze:Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.
Forum to forum - nie ja założyłem ten wątek. Informacje dotyczące polityki serwisowej Cisco, produktów oraz różnego rodzaju sytuacji nagłych publikowane są jednak na cisco.com a nie na ccie.pl.
mhuba pisze:Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.
Na dzisiaj pomogliśmy wielu firmom w Polsce, dotkniętych problemem - zgodnie z treścią biuletynu oraz opisanymi w nim krokami prowadzącymi do usunięcia sprzętu dotkniętego problemem z sieci naszych klientów. Co mam rozwijać? Który komponent jest wadliwy też było od początku wiadomo, nikogo nie atakowałem.

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 782
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#21

#21 Post autor: mhuba » 19 lip 2017, 11:34

W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.

Pzdr
mHuba

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3929
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#22

#22 Post autor: lbromirs » 19 lip 2017, 21:20

mhuba pisze:W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Możliwe.
mhuba pisze:Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Nie jest to prawda. Może tak Ci się wydawać.
mhuba pisze:Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Partnerzy o problemie wiedzieli od razu, część zaczęła również proaktywnie informować klientów i przygotowywać plany migracji. Jak rozumiem z tego wątku, do Ciebie się nikt nie odezwał i czujesz się gorzej potraktowany. Przykro mi.
mhuba pisze:Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.
Oczywiście - zawsze można zrobić więcej. Bijemy się publicznie w pierś.

Niestety, mimo tego jak chciałbyś, żeby świat wyglądał, formalne informacje, rekomendacje i zalecenia, znajdują się w pierwszej kolejności na stronie producenta a nie na forum, nawet tak zacnym jak ccie.pl. Poruszając się poza oficjalnym kanałem sprzedaży, sam spychasz się na bok - w szczególności kanału informacji.

A wracając do meritum: czy masz jakiś sprzęt objęty serwisem na datę 16 listopada 2016, który chesz, żebyśmy na podstawie tej notki wymienili? Zapraszam do kontaktu z dowolnym pracownikiem Cisco Systems w Polsce. Nie wyobrażam sobie bowiem, przy tego typu zarzutach, że po prostu trollujesz wątek, próbując zrekompensować sobie coś - brak serwisu, wsparcia, uwagi czy też czegokolwiek innego.

Zapraszam - chętnie pomożemy!

Do usłyszenia.

DawidS28
wannabe
wannabe
Posty: 107
Rejestracja: 09 paź 2010, 22:10
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#23

#23 Post autor: DawidS28 » 19 lip 2017, 22:15

Panowie!

Uprzedzając: nie jestem partnerem Cisco. Mimo to, mam wrażenie, że ta sprawa jest nagłaśniana przez C duuużo bardziej, niż sporo innych bugów, czy też w sprzęcie/sofcie C, czy innych producentów. Więc tutaj, lbromirs, odwalacie kawał dobrej roboty, za co dzięki!

Dajcie spokój ;)

eljot
wannabe
wannabe
Posty: 66
Rejestracja: 27 sty 2012, 12:37

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#24

#24 Post autor: eljot » 05 wrz 2017, 10:49

Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)

Pozdr
Łukasz

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3929
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#25

#25 Post autor: lbromirs » 05 wrz 2017, 11:26

eljot pisze:Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)

Pozdr
Łukasz
Łukasz, odezwij się do nas proszę.

Rozumiem, że masz na produkcji ASA, chciałbym zrozumieć gdzie konkretnie zgłoszoną i czy coś się z tym tematem dzieje.

Awatar użytkownika
drake
CCIE
CCIE
Posty: 1408
Rejestracja: 06 maja 2005, 01:32
Lokalizacja: Dortmund, DE

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#26

#26 Post autor: drake » 05 wrz 2017, 13:45

Tez mam 5506-X z FirePOWER zgloszana i zakwalifikowana do wymiany, kazali poki co czekac. Chyba wysle zapytanie odnosnie estimate...

Pozdruffka! ;)
Never stop exploring :)

DawidS28
wannabe
wannabe
Posty: 107
Rejestracja: 09 paź 2010, 22:10
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ISR 4300 series, czesc serii wymaga wymiany bo maja uszkodzony hardware

#27

#27 Post autor: DawidS28 » 05 wrz 2017, 16:35

12x4331 i 4x4321, zgłoszone dwa tygodnie temu. Czekam... Data produkcji: lipiec lub sierpień 2016, no więc jeszcze nie spieszy się. IS wyestymowało mi przełom roku.

ODPOWIEDZ