SmartNet i zła lokalizacja instalacji

Wszystkie rozmowy związane z problemem z hardwarem, supportowanymi funkcjonalnościami, wydajnością urządzeń itp.
Wiadomość
Autor
jinx_20
wannabe
wannabe
Posty: 210
Rejestracja: 15 wrz 2009, 09:51

SmartNet i zła lokalizacja instalacji

#1

#1 Post autor: jinx_20 »

Orientuje się ktoś czy mogę korzystać ze smartnetu tj. otworzyć TAC, jeżeli sprzęt jest zainstalowany w innej lokalizacji niż pierwotnie podana podczas zakupu SmartNet'u?

Gabriel
Pozdrawiam,
jinx

Awatar użytkownika
barts
wannabe
wannabe
Posty: 186
Rejestracja: 10 gru 2009, 18:30

#2

#2 Post autor: barts »

kontrakt masz przypisany do numeru seryjnego i w zgłoszeniu podajesz tylko serial number więc chyba nie powinno być problemu

jinx_20
wannabe
wannabe
Posty: 210
Rejestracja: 15 wrz 2009, 09:51

#3

#3 Post autor: jinx_20 »

barts pisze:kontrakt masz przypisany do numeru seryjnego i w zgłoszeniu podajesz tylko serial number więc chyba nie powinno być problemu
Może ktoś potwierdzić?
Pozdrawiam,
jinx

Awatar użytkownika
frontier
wannabe
wannabe
Posty: 1861
Rejestracja: 16 lis 2004, 13:55
Lokalizacja: Edinburgh

#4

#4 Post autor: frontier »

jinx_20 pisze:
barts pisze:kontrakt masz przypisany do numeru seryjnego i w zgłoszeniu podajesz tylko serial number więc chyba nie powinno być problemu
Może ktoś potwierdzić?
Tzn chcesz zrobic RMA? Nie ma problemu zadnego.
Jeden konfig wart więcej niż tysiąc słów

jinx_20
wannabe
wannabe
Posty: 210
Rejestracja: 15 wrz 2009, 09:51

#5

#5 Post autor: jinx_20 »

frontier pisze:
jinx_20 pisze:
barts pisze:kontrakt masz przypisany do numeru seryjnego i w zgłoszeniu podajesz tylko serial number więc chyba nie powinno być problemu
Może ktoś potwierdzić?
Tzn chcesz zrobic RMA? Nie ma problemu zadnego.
Nie, chodziło mi o TAC dotyczącego np. problemu z konfiguracją, albo podejrzeniem, że w sofcie jest bug.

Pozdr.
Gabriel
Pozdrawiam,
jinx

Awatar użytkownika
frontier
wannabe
wannabe
Posty: 1861
Rejestracja: 16 lis 2004, 13:55
Lokalizacja: Edinburgh

#6

#6 Post autor: frontier »

jinx_20 pisze:
Nie, chodziło mi o TAC dotyczącego np. problemu z konfiguracją, albo podejrzeniem, że w sofcie jest bug.

Pozdr.
Gabriel
To tym bardziej nikt Cie nawet nie zapyta gdzie jest urzadzenie. Wazne aby serial sie zgadzal i numer kontraktu.
Jeden konfig wart więcej niż tysiąc słów

Awatar użytkownika
Luki007
wannabe
wannabe
Posty: 101
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:13

#7

#7 Post autor: Luki007 »

Aby otworzyć zgłoszenie w TAC potrzebujesz tylko i wyłącznie Numer Seryjny danego urządzenia. Jeśli jest ono pod aktywnym kontraktem, zgłoszenie zostanie otwarte :)
cisco , just do it...

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 4101
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

Re: SmartNet i zła lokalizacja instalacji

#8

#8 Post autor: lbromirs »

jinx_20 pisze:Orientuje się ktoś czy mogę korzystać ze smartnetu tj. otworzyć TAC, jeżeli sprzęt jest zainstalowany w innej lokalizacji niż pierwotnie podana podczas zakupu SmartNet'u?
Tak jak koledzy już pisali, lokalizacja nie ma znaczenia przy zgłoszeniu serwisowym w obszarze funkcjonalnym, ale warto ją poprawić, ponieważ:

a) TAC może wysłać sprzęt na podmianę pod adres, który wskazany jest w kontrakcie (choć zwykle akurat pyta się żeby potwierdzić)
b) mogą obowiązywac inne zakresy wsparcia - serwisy krótkie typu 2 i 4h świadczone są na konkretnych obszarach od baz logistycznych i może się okazać, że sprzęt dotrze pod właściwy adres, ale to nie rozwiąże problemu klienta

ODPOWIEDZ