SmartNet i zła lokalizacja instalacji
SmartNet i zła lokalizacja instalacji
Orientuje się ktoś czy mogę korzystać ze smartnetu tj. otworzyć TAC, jeżeli sprzęt jest zainstalowany w innej lokalizacji niż pierwotnie podana podczas zakupu SmartNet'u?
Gabriel
Gabriel
Pozdrawiam,
jinx
jinx
Nie, chodziło mi o TAC dotyczącego np. problemu z konfiguracją, albo podejrzeniem, że w sofcie jest bug.frontier pisze:Tzn chcesz zrobic RMA? Nie ma problemu zadnego.jinx_20 pisze:Może ktoś potwierdzić?barts pisze:kontrakt masz przypisany do numeru seryjnego i w zgłoszeniu podajesz tylko serial number więc chyba nie powinno być problemu
Pozdr.
Gabriel
Pozdrawiam,
jinx
jinx
Re: SmartNet i zła lokalizacja instalacji
Tak jak koledzy już pisali, lokalizacja nie ma znaczenia przy zgłoszeniu serwisowym w obszarze funkcjonalnym, ale warto ją poprawić, ponieważ:jinx_20 pisze:Orientuje się ktoś czy mogę korzystać ze smartnetu tj. otworzyć TAC, jeżeli sprzęt jest zainstalowany w innej lokalizacji niż pierwotnie podana podczas zakupu SmartNet'u?
a) TAC może wysłać sprzęt na podmianę pod adres, który wskazany jest w kontrakcie (choć zwykle akurat pyta się żeby potwierdzić)
b) mogą obowiązywac inne zakresy wsparcia - serwisy krótkie typu 2 i 4h świadczone są na konkretnych obszarach od baz logistycznych i może się okazać, że sprzęt dotrze pod właściwy adres, ale to nie rozwiąże problemu klienta