mhuba pisze:W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Możliwe.
mhuba pisze:Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Nie jest to prawda. Może tak Ci się wydawać.
mhuba pisze:Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Partnerzy o problemie wiedzieli od razu, część zaczęła również proaktywnie informować klientów i przygotowywać plany migracji. Jak rozumiem z tego wątku, do Ciebie się nikt nie odezwał i czujesz się gorzej potraktowany. Przykro mi.
mhuba pisze:Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.
Oczywiście - zawsze można zrobić więcej. Bijemy się publicznie w pierś.
Niestety, mimo tego jak chciałbyś, żeby świat wyglądał, formalne informacje, rekomendacje i zalecenia, znajdują się w pierwszej kolejności na stronie producenta a nie na forum, nawet tak zacnym jak ccie.pl. Poruszając się poza oficjalnym kanałem sprzedaży, sam spychasz się na bok - w szczególności kanału informacji.
A wracając do meritum: czy masz jakiś sprzęt objęty serwisem na datę 16 listopada 2016, który chesz, żebyśmy na podstawie tej notki wymienili? Zapraszam do kontaktu z dowolnym pracownikiem Cisco Systems w Polsce. Nie wyobrażam sobie bowiem, przy tego typu zarzutach, że po prostu trollujesz wątek, próbując zrekompensować sobie coś - brak serwisu, wsparcia, uwagi czy też czegokolwiek innego.
Zapraszam - chętnie pomożemy!
Do usłyszenia.