Cisco TelePresence System EX90

Wszystkie rozmowy związane z problemem z hardwarem, supportowanymi funkcjonalnościami, wydajnością urządzeń itp.

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
toczyskik
wannabe
wannabe
Posty: 287
Rejestracja: 09 maja 2006, 14:28
Lokalizacja: Warszawa

Cisco TelePresence System EX90

#1

#1 Post autor: toczyskik » 05 wrz 2017, 08:44

Hej,

Dostałem pod opiekę w spadku Cisco TelePresence System EX90, w którym padł najprawdopodobniej mikrofon (osoba zdalna Cię nie słyszy). W sieci znalazłem coś takiego:

https://supportforums.cisco.com/t5/tele ... -p/2412829

Kod: Zaznacz cały

HI ,
I'm assuming you are talking about EX90 ( as there is nothing like DX90 in DX series).

It seems to be matching the known defect of Microphone failure on EX90 device.

You can open a TAC case including this defect ID CSCtr09359 in the subject line and get it replaced.
EX90 speakerphone microphone stops working
CSCtr09359

Kod: Zaznacz cały

Description

The speakerphone microphone on an EX-90 may stop working. Also handset or even headset microphone can stop working. The failed unit should be returned to Cisco via an RMA.
Żadnego wykupionego serwisu na ten sprzęt nie ma (o ile było coś takiego). Sprzedawca nie jest wstanie tego naprawić mimo szczerych chęci.

Jak naprawić tego EXa?
Pozdrawiam
Krzysiek Te.

ODPOWIEDZ