Strona 1 z 1

Cisco TelePresence System EX90

: 05 wrz 2017, 08:44
autor: toczyskik
Hej,

Dostałem pod opiekę w spadku Cisco TelePresence System EX90, w którym padł najprawdopodobniej mikrofon (osoba zdalna Cię nie słyszy). W sieci znalazłem coś takiego:

https://supportforums.cisco.com/t5/tele ... -p/2412829

Kod: Zaznacz cały

HI ,
I'm assuming you are talking about EX90 ( as there is nothing like DX90 in DX series).

It seems to be matching the known defect of Microphone failure on EX90 device.

You can open a TAC case including this defect ID CSCtr09359 in the subject line and get it replaced.
EX90 speakerphone microphone stops working
CSCtr09359

Kod: Zaznacz cały

Description

The speakerphone microphone on an EX-90 may stop working. Also handset or even headset microphone can stop working. The failed unit should be returned to Cisco via an RMA.
Żadnego wykupionego serwisu na ten sprzęt nie ma (o ile było coś takiego). Sprzedawca nie jest wstanie tego naprawić mimo szczerych chęci.

Jak naprawić tego EXa?