Strona 2 z 3

: 23 sty 2015, 23:50
autor: Kyniu
kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
To są sesje mocno handlowe. To znaczy co się zmieniło w produkcie, jakie są ścieżki migracji, jakie są nowe sposoby licencjonowania, jakie są programy partnerskie, etc. etc. Nic co by klienta interesowało.

: 24 sty 2015, 10:30
autor: lbromirs
kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
Dla klientów końcowych jest osobny zestaw sesji - najczęściej organizowanych wspólnie z Partnerami. Na Facebooku Ania Czacharowska ogłasza sesje techniczne prowadzone dla wszystkich chętnych w ramach (szerszej) działalności Akademii Cisco.

: 24 sty 2015, 14:31
autor: saiqard
lbromirs pisze:
kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
Dla klientów końcowych jest osobny zestaw sesji - najczęściej organizowanych wspólnie z Partnerami. Na Facebooku Ania Czacharowska ogłasza sesje techniczne prowadzone dla wszystkich chętnych w ramach (szerszej) działalności Akademii Cisco.
A na ktorym koncie?

: 25 sty 2015, 01:27
autor: peper
lbromirs pisze:Koledzy inżynierowie mogą podpowiedzieć jak jest teraz...
Jako klient końcowy i osoba zainteresowana technologiami stwierdzam, że nie ma nic poza CCIE Club (albo Cisco tak ukrywa ciekawe eventy techniczne, że nie idzie się o nich dowiedzieć)

: 25 sty 2015, 13:05
autor: Kyniu
To nie jest nowy problem. Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje. A wstęp na imprezy Cisco jest jaki jest.

Z drugiej strony muszę powiedzieć, że klienci narzekają, ale jak już coś się zorganizuje to zainteresowanie wcale nie jest wielkie. Zaledwie kilka dni temu z Cisco i Kieleckim Parkiem Technologicznym, w ramach klastra FutureHub, zorganizowaliśmy spotkanie poświęcone Data Center. Było o UCS'ach, Nuexusach, ..... a zainteresowanie powiedziałbym takie sobie.

: 25 sty 2015, 21:32
autor: PatrykW
Kyniu pisze:To nie jest nowy problem. Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje. A wstęp na imprezy Cisco jest jaki jest.

Z drugiej strony muszę powiedzieć, że klienci narzekają, ale jak już coś się zorganizuje to zainteresowanie wcale nie jest wielkie. Zaledwie kilka dni temu z Cisco i Kieleckim Parkiem Technologicznym, w ramach klastra FutureHub, zorganizowaliśmy spotkanie poświęcone Data Center. Było o UCS'ach, Nuexusach, ..... a zainteresowanie powiedziałbym takie sobie.
Masz prezentacje ? :)
podeslij :)

: 26 sty 2015, 23:30
autor: kubih
saiqard pisze:
lbromirs pisze:
kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
Dla klientów końcowych jest osobny zestaw sesji - najczęściej organizowanych wspólnie z Partnerami. Na Facebooku Ania Czacharowska ogłasza sesje techniczne prowadzone dla wszystkich chętnych w ramach (szerszej) działalności Akademii Cisco.
A na ktorym koncie?
Odnosząc się do FB jest szansa, że Łukaszowi chodziło o "Tech Webinars", które odbywają się w każdą środę (najczęściej o 17). Konto, na którym są one ogłaszane - "NetAcad 4 Krakow GSC". Jako że to webinary NetAcad, podejmowane są raczej podstawowe zagadnienia (czasami nawet soft-skillsowe).

Jaką zamówić pogodę?

: 21 lut 2015, 09:48
autor: kubekk
Pracujemy obecnie nad zorganizowaniem odpowiedniej pogody w trakcie Cisco Forum :) Wolicie dużą ilość śniegu z czynnym stokiem, czy też słoneczko i wiosnę pełną parą tak jak to miało miejsce w zeszłym roku? :)

Liczymy się z Waszym zdaniem i jako firma eventowa chcemy stanąć na wysokości zadania :)

Re: Jaką zamówić pogodę?

: 22 lut 2015, 07:16
autor: Wolf
kubekk pisze:Pracujemy obecnie nad zorganizowaniem odpowiedniej pogody w trakcie Cisco Forum :) Wolicie dużą ilość śniegu z czynnym stokiem, czy też słoneczko i wiosnę pełną parą tak jak to miało miejsce w zeszłym roku? :)

Liczymy się z Waszym zdaniem i jako firma eventowa chcemy stanąć na wysokości zadania :)
Żeby nie było zbyt łatwo to pełne słońce, lekki mrozik i śnieg na stokach :wink:

: 22 lut 2015, 21:54
autor: deletek
Kyniu pisze:To nie jest nowy problem. Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje. A wstęp na imprezy Cisco jest jaki jest.
Na PLNOGu jest sporo ludzi z Cisco, a nie jest to chyba conf. organizowany przez Cisco ?

: 22 lut 2015, 22:35
autor: Kyniu
deletek pisze:Na PLNOGu jest sporo ludzi z Cisco, a nie jest to chyba conf. organizowany przez Cisco ?
Jak sam zauważyłeś są ludzie z Cisco a nie Cisco jako podmiot. To jednak jest różnica.

: 22 lut 2015, 22:47
autor: Seba
@Kyniu
Są ludzie, ale jest też i firma - Cisco jest złotym sponsorem na PLNOG14.

: 22 lut 2015, 23:50
autor: lbromirs
Kyniu pisze:
deletek pisze:Na PLNOGu jest sporo ludzi z Cisco, a nie jest to chyba conf. organizowany przez Cisco ?
Jak sam zauważyłeś są ludzie z Cisco a nie Cisco jako podmiot. To jednak jest różnica.
Kyniu,

Nie nadążam. Napisałeś że 'Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje.' co nie jest prawdą, udowadnia to choćby PLNOG, CONFidence, różne *CONy na których bywaliśmy masowo a obecnie wiele konferencji, eventów i po prostu spotkań, których nie organizujemy jako Cisco ale je wspieramy bądź po prostu jesteśmy na nie zapraszani.

What's up?

: 23 lut 2015, 09:29
autor: Kyniu
lbromirs pisze:What's up?
Od zawsze chodzi o to samo - że jest grupa klientów, a właściwie to nawet większość klientów, którą Cisco ignoruje i zostawia firmom F..., Cy..., etc.

: 23 lut 2015, 10:26
autor: lbromirs
Kyniu pisze:
lbromirs pisze:What's up?
Od zawsze chodzi o to samo - że jest grupa klientów, a właściwie to nawet większość klientów, którą Cisco ignoruje i zostawia firmom F..., Cy..., etc.
Piszesz z pozycji klienta, a jesteś de facto Partnerem, więc Twój komentarz rozumiem co najmniej dwuznacznie. No i trudno się do ogólnych opinii w jakikolwiek sposób odnosić.