Cisco Expo 2010

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
bigboss
CCIE
CCIE
Posty: 756
Rejestracja: 08 mar 2004, 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Kontakt:

#31

#31 Post autor: bigboss » 05 lis 2010, 15:57

gangrena pisze: Natomiast broniłbym prezentacji typu powerpoint+rzutnik jeżeli jest do przekazania masa informacji.
Ok, czyli zgadzamy się, że jakieś 10% prezentacji na Expo i 25% prezentacji na Forum wymaga powerpointa. Resztę prezenterów proponuję wyposażyć w pisaki i flipchart lub tablicę elektroniczną, jeśli chcemy iść z postępem.
Gwarantuję, że skutkiem tego będzie ogromny wzrost satysfakcji uczestników. A przynajmniej powinniśmy dać im możliwość wyboru i w temacie prezentacji jasno zaznaczać, czy prowadzący przygotował slajdy, czy też umie mówić bez protez.
Oczywiście, może to oznaczać, że wielu prowadzących powinno przejść szkolenie, o którym wspominał Łukasz na sesji Q&A, czyli Advanced Communications, part 1&2.
Pozdrawiam z Wrocławia (no dobra, teraz z Wawy) - Mariusz @@@ Linkedin - zapraszam: http://pl.linkedin.com/in/trojanowski

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#32

#32 Post autor: Seba » 05 lis 2010, 17:14

bigboss pisze:[Ok, czyli zgadzamy się, że jakieś 10% prezentacji na Expo i 25% prezentacji na Forum wymaga powerpointa.
Z tymi procentami to chyba przesadziles, ale koncepcja jak najbardziej sie zgadza. Zgadzam sie z przedmowcami, ze nie wszystko da sie przedstawic wylacznie z whiteboard, chocby ze wzgledu na ograniczenia czasowe, czy tez ogrom informacji.
Z doswiadczenia wychodzi mi, ze dobrym (a moze nawet najlepszym) rozwiazaniem jest miks slajdow i whiteboard (+ewentualne pokazy na zywo danej funkcjonalnosci).

BTW Czy juz wiadomo kiedy dokladnie bedzie Forum?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3925
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

#33

#33 Post autor: lbromirs » 05 lis 2010, 20:08

Seba pisze:
bigboss pisze:[Ok, czyli zgadzamy się, że jakieś 10% prezentacji na Expo i 25% prezentacji na Forum wymaga powerpointa.
Z tymi procentami to chyba przesadziles, ale koncepcja jak najbardziej sie zgadza. Zgadzam sie z przedmowcami, ze nie wszystko da sie przedstawic wylacznie z whiteboard, chocby ze wzgledu na ograniczenia czasowe, czy tez ogrom informacji.
Z doswiadczenia wychodzi mi, ze dobrym (a moze nawet najlepszym) rozwiazaniem jest miks slajdow i whiteboard (+ewentualne pokazy na zywo danej funkcjonalnosci).

BTW Czy juz wiadomo kiedy dokladnie bedzie Forum?
Na razie chcę wypchnąć w poniedziałek wszystkie zaległe jeszcze płytki z poprzedniego Forum. Następne jak będzie wiadomo kto organizuje i kiedy będzie - damy znać. Na pewno dowiecie się szybciej niż stanie oficjalna strona z agendą :D

Awatar użytkownika
krisator
wannabe
wannabe
Posty: 446
Rejestracja: 06 maja 2005, 18:35

#34

#34 Post autor: krisator » 10 paź 2011, 11:57

Wiadomo kiedy wystartuje oficjalna strona + zapisy na Cisco Expo 2011?
W chwili obecnej znany jest tylko termin (17-18 listopad 2011)...

K.

benou
member
member
Posty: 43
Rejestracja: 02 sty 2011, 17:05

#35

#35 Post autor: benou » 12 paź 2011, 14:25

krisator, chyba jednak wypadaloby do tego stworzyc nowy watek o edycji 2011 :)

http://www.cisco.com/web/PL/expo2011/index.html

ODPOWIEDZ