To są sesje mocno handlowe. To znaczy co się zmieniło w produkcie, jakie są ścieżki migracji, jakie są nowe sposoby licencjonowania, jakie są programy partnerskie, etc. etc. Nic co by klienta interesowało.kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
Cisco Forum 2015
A na ktorym koncie?lbromirs pisze:Dla klientów końcowych jest osobny zestaw sesji - najczęściej organizowanych wspólnie z Partnerami. Na Facebooku Ania Czacharowska ogłasza sesje techniczne prowadzone dla wszystkich chętnych w ramach (szerszej) działalności Akademii Cisco.kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
- peper
- CCIE / Site Admin
- Posty: 5005
- Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
- Lokalizacja: Warsaw, PL
- Kontakt:
Jako klient końcowy i osoba zainteresowana technologiami stwierdzam, że nie ma nic poza CCIE Club (albo Cisco tak ukrywa ciekawe eventy techniczne, że nie idzie się o nich dowiedzieć)lbromirs pisze:Koledzy inżynierowie mogą podpowiedzieć jak jest teraz...
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
To nie jest nowy problem. Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje. A wstęp na imprezy Cisco jest jaki jest.
Z drugiej strony muszę powiedzieć, że klienci narzekają, ale jak już coś się zorganizuje to zainteresowanie wcale nie jest wielkie. Zaledwie kilka dni temu z Cisco i Kieleckim Parkiem Technologicznym, w ramach klastra FutureHub, zorganizowaliśmy spotkanie poświęcone Data Center. Było o UCS'ach, Nuexusach, ..... a zainteresowanie powiedziałbym takie sobie.
Z drugiej strony muszę powiedzieć, że klienci narzekają, ale jak już coś się zorganizuje to zainteresowanie wcale nie jest wielkie. Zaledwie kilka dni temu z Cisco i Kieleckim Parkiem Technologicznym, w ramach klastra FutureHub, zorganizowaliśmy spotkanie poświęcone Data Center. Było o UCS'ach, Nuexusach, ..... a zainteresowanie powiedziałbym takie sobie.
- PatrykW
- wannabe
- Posty: 1742
- Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
- Lokalizacja: UI.PL / Ubiquiti Polska.pl
- Kontakt:
Masz prezentacje ?Kyniu pisze:To nie jest nowy problem. Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje. A wstęp na imprezy Cisco jest jaki jest.
Z drugiej strony muszę powiedzieć, że klienci narzekają, ale jak już coś się zorganizuje to zainteresowanie wcale nie jest wielkie. Zaledwie kilka dni temu z Cisco i Kieleckim Parkiem Technologicznym, w ramach klastra FutureHub, zorganizowaliśmy spotkanie poświęcone Data Center. Było o UCS'ach, Nuexusach, ..... a zainteresowanie powiedziałbym takie sobie.
podeslij
.ılı..ılı.
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
Odnosząc się do FB jest szansa, że Łukaszowi chodziło o "Tech Webinars", które odbywają się w każdą środę (najczęściej o 17). Konto, na którym są one ogłaszane - "NetAcad 4 Krakow GSC". Jako że to webinary NetAcad, podejmowane są raczej podstawowe zagadnienia (czasami nawet soft-skillsowe).saiqard pisze:A na ktorym koncie?lbromirs pisze:Dla klientów końcowych jest osobny zestaw sesji - najczęściej organizowanych wspólnie z Partnerami. Na Facebooku Ania Czacharowska ogłasza sesje techniczne prowadzone dla wszystkich chętnych w ramach (szerszej) działalności Akademii Cisco.kasuj pisze:A jako klient końcowy nie da rady?
Jaką zamówić pogodę?
Pracujemy obecnie nad zorganizowaniem odpowiedniej pogody w trakcie Cisco Forum Wolicie dużą ilość śniegu z czynnym stokiem, czy też słoneczko i wiosnę pełną parą tak jak to miało miejsce w zeszłym roku?
Liczymy się z Waszym zdaniem i jako firma eventowa chcemy stanąć na wysokości zadania
Liczymy się z Waszym zdaniem i jako firma eventowa chcemy stanąć na wysokości zadania
* Spójrz na swoje posty - one są jak zwykły banan. Spójrz na posty kubekk'a - to jest Chiquita.
* Patrz, mój post jest Sprite, Twój jest pragnienie.
* Twój post - prawie post kubekk'a. Prawie robi różnice.
...
* Patrz, mój post jest Sprite, Twój jest pragnienie.
* Twój post - prawie post kubekk'a. Prawie robi różnice.
...
Re: Jaką zamówić pogodę?
Żeby nie było zbyt łatwo to pełne słońce, lekki mrozik i śnieg na stokachkubekk pisze:Pracujemy obecnie nad zorganizowaniem odpowiedniej pogody w trakcie Cisco Forum Wolicie dużą ilość śniegu z czynnym stokiem, czy też słoneczko i wiosnę pełną parą tak jak to miało miejsce w zeszłym roku?
Liczymy się z Waszym zdaniem i jako firma eventowa chcemy stanąć na wysokości zadania
Kyniu,Kyniu pisze:Jak sam zauważyłeś są ludzie z Cisco a nie Cisco jako podmiot. To jednak jest różnica.deletek pisze:Na PLNOGu jest sporo ludzi z Cisco, a nie jest to chyba conf. organizowany przez Cisco ?
Nie nadążam. Napisałeś że 'Cisco nie bierze udziału w żadnych spotkaniach, konferencjach, etc. innych niż te, które samo organizuje.' co nie jest prawdą, udowadnia to choćby PLNOG, CONFidence, różne *CONy na których bywaliśmy masowo a obecnie wiele konferencji, eventów i po prostu spotkań, których nie organizujemy jako Cisco ale je wspieramy bądź po prostu jesteśmy na nie zapraszani.
What's up?
Piszesz z pozycji klienta, a jesteś de facto Partnerem, więc Twój komentarz rozumiem co najmniej dwuznacznie. No i trudno się do ogólnych opinii w jakikolwiek sposób odnosić.Kyniu pisze:Od zawsze chodzi o to samo - że jest grupa klientów, a właściwie to nawet większość klientów, którą Cisco ignoruje i zostawia firmom F..., Cy..., etc.lbromirs pisze:What's up?