CCIE.pl

site 4 CCIE wannabies
It is currently 21 Jul 2017, 02:39

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Problem z RMA
Post #1 Posted: 17 Jul 2017, 10:47 
Offline
member
member

Joined: 27 Dec 2007, 22:48
Posts: 33
Mimo gwarancji limited lifetime na APki, wykupujemy na nie smartnety (SNT), żeby mieć pewność wymiany sprzętu na następny dzień roboczy. Ostatnio jednak zgłosiłem RMA i bardzo się zdziwiłem, bo otrzymałem informację, że w związku z brakiem sprzętu na stocku wysyłka może nastąpić dopiero za tydzień. Czy to normalne, że dla tak popularnego produktu jak AP1832 pojawiają się takie problemy? Spotkaliście się z czymś takim? Szczerze powiedziawszy taka sytuacja poddaje w wątpliwość sens zakupu kontraktu na hardware (software jest z WLC).


Top
   
 Post subject: Re: Problem z RMA
Post #2 Posted: 17 Jul 2017, 18:50 
Offline
wannabe
wannabe
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 16:05
Posts: 1487
Location: UK
gryz0z wrote:
Mimo gwarancji limited lifetime na APki, wykupujemy na nie smartnety (SNT), żeby mieć pewność wymiany sprzętu na następny dzień roboczy. Ostatnio jednak zgłosiłem RMA i bardzo się zdziwiłem, bo otrzymałem informację, że w związku z brakiem sprzętu na stocku wysyłka może nastąpić dopiero za tydzień. Czy to normalne, że dla tak popularnego produktu jak AP1832 pojawiają się takie problemy? Spotkaliście się z czymś takim? Szczerze powiedziawszy taka sytuacja poddaje w wątpliwość sens zakupu kontraktu na hardware (software jest z WLC).


Czesc,

Sila rzeczy martwych. Ja mam kontrakt SLA 4h dla Nexus 7000. Walnal mi jeden z dwoch SUP. Z racji weekendu (RMA zglaszane w piatek)
SUP przyszedl w poniedzialek. (warehouse Holandia)

Moim zdaniem, za duzo nie podzialasz.

pzdr

_________________
.ılı..ılı.

http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call :)

Do you have questions about CCIE.pl board ?
Just mail me :) patryk@ccie.pl


Top
   
 Post subject: Re: Problem z RMA
Post #3 Posted: 18 Jul 2017, 09:40 
Offline
member
member

Joined: 27 Dec 2007, 22:48
Posts: 33
Cześć,
Chodzi mi o skalę. W jednej większej firmie takich APków może być kilkadziesiąt. SUPy do Nexusa 7000 nie sprzedają się chyba w takim wolumenie. Cisco powinno zatem utrzymywać na stocku rozsądny zapas pudełek zastępczych, szczególnie jeśli bierze za to pieniądze. Chyba że się mylę i większość instalacji WiFi jedzie na gwarancji i klienci zakupują 1-2 APki zapasowe i trzymają je u siebie na półce.

Pozdrawiam


Top
   
 Post subject: Re: Problem z RMA
Post #4 Posted: 20 Jul 2017, 20:34 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 01 Sep 2014, 10:46
Posts: 152
Hej, przeczytaj dokładnie warunki gwarancji RMA bez serwisu.
Na AP masz coś w rodzaju: Limited Lifetime Hardware Warranty

http://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/ge ... DEN__.html


Top
   
 Post subject: Re: Problem z RMA
Post #5 Posted: 20 Jul 2017, 23:19 
Offline
CCIE
CCIE

Joined: 30 Nov 2006, 08:44
Posts: 3837
Cytując definicję serwisu (za http://www.cisco.com/c/dam/en_us/about/doing_business/legal/service_descriptions/docs/cisco-smart-net-total-care.pdf):

"Where Next Business Day delivery is available, an Advance Replacement
will ship the same day to arrive the next Business Day provided both the
call and Cisco’s diagnosis and determination of the failed Hardware have
been made before 3:00 p.m., Depot Time. For requests after 3:00 p.m.,
Depot Time, the Advance Replacement will ship the next Business Day.
Where Next Business Day delivery is not available, same day shipping will
be provided. Under same day shipping, Advance Replacement will ship
from the serving depot location that same Business Day, provided that
Cisco’s determination of Hardware failure has been made before 3:00 p.m.
Depot Time. Determinations that occur after 3:00 p.m. Depot Time will be
shipped the following Business Day."

Zgłosiłeś i uzyskałeś potwierdzenie awarii przed 3pm? Jeśli tak, a sprzęt następnego dnia nie dojechał, odezwij się do swojego przedstawiciela serwisowego i zacznij dyskusję. Jeśli to SmartNET kupiony od Partnera - dyskusję z Partnerem.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
This Website is not sponsored by, endorsed by or affiliated with Cisco Systems, Inc. Cisco, Cisco Systems, CCDA, CCNA, CCDP, CCNP, CCIE, CCSI, CCIP, the Cisco Systems logo and the CCIE logo are trademarks or registered trademarks of Cisco Systems, Inc. in the United States and certain other countries. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited