CCIE.pl

site 4 CCIE wannabies
Dzisiaj jest 22 lis 2017, 13:34

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z RMA
Post #1 : 17 lip 2017, 10:47 
Offline
member
member

Rejestracja: 27 gru 2007, 22:48
Posty: 35
Mimo gwarancji limited lifetime na APki, wykupujemy na nie smartnety (SNT), żeby mieć pewność wymiany sprzętu na następny dzień roboczy. Ostatnio jednak zgłosiłem RMA i bardzo się zdziwiłem, bo otrzymałem informację, że w związku z brakiem sprzętu na stocku wysyłka może nastąpić dopiero za tydzień. Czy to normalne, że dla tak popularnego produktu jak AP1832 pojawiają się takie problemy? Spotkaliście się z czymś takim? Szczerze powiedziawszy taka sytuacja poddaje w wątpliwość sens zakupu kontraktu na hardware (software jest z WLC).


Na górę
Post #2 : 17 lip 2017, 18:50 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
Posty: 1567
Lokalizacja: UK
Cytuj:
Mimo gwarancji limited lifetime na APki, wykupujemy na nie smartnety (SNT), żeby mieć pewność wymiany sprzętu na następny dzień roboczy. Ostatnio jednak zgłosiłem RMA i bardzo się zdziwiłem, bo otrzymałem informację, że w związku z brakiem sprzętu na stocku wysyłka może nastąpić dopiero za tydzień. Czy to normalne, że dla tak popularnego produktu jak AP1832 pojawiają się takie problemy? Spotkaliście się z czymś takim? Szczerze powiedziawszy taka sytuacja poddaje w wątpliwość sens zakupu kontraktu na hardware (software jest z WLC).
Czesc,

Sila rzeczy martwych. Ja mam kontrakt SLA 4h dla Nexus 7000. Walnal mi jeden z dwoch SUP. Z racji weekendu (RMA zglaszane w piatek)
SUP przyszedl w poniedzialek. (warehouse Holandia)

Moim zdaniem, za duzo nie podzialasz.

pzdr

_________________
.ılı..ılı.

http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call :)

Do you have questions about CCIE.pl board ?
Just mail me :) patryk@ccie.pl


Na górę
Post #3 : 18 lip 2017, 09:40 
Offline
member
member

Rejestracja: 27 gru 2007, 22:48
Posty: 35
Cześć,
Chodzi mi o skalę. W jednej większej firmie takich APków może być kilkadziesiąt. SUPy do Nexusa 7000 nie sprzedają się chyba w takim wolumenie. Cisco powinno zatem utrzymywać na stocku rozsądny zapas pudełek zastępczych, szczególnie jeśli bierze za to pieniądze. Chyba że się mylę i większość instalacji WiFi jedzie na gwarancji i klienci zakupują 1-2 APki zapasowe i trzymają je u siebie na półce.

Pozdrawiam


Na górę
Post #4 : 20 lip 2017, 20:34 
Offline
wannabe
wannabe

Rejestracja: 01 wrz 2014, 10:46
Posty: 154
Hej, przeczytaj dokładnie warunki gwarancji RMA bez serwisu.
Na AP masz coś w rodzaju: Limited Lifetime Hardware Warranty

http://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/ge ... DEN__.html


Na górę
Post #5 : 20 lip 2017, 23:19 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3871
Cytując definicję serwisu (za http://www.cisco.com/c/dam/en_us/about/ ... l-care.pdf):

"Where Next Business Day delivery is available, an Advance Replacement
will ship the same day to arrive the next Business Day provided both the
call and Cisco’s diagnosis and determination of the failed Hardware have
been made before 3:00 p.m., Depot Time. For requests after 3:00 p.m.,
Depot Time, the Advance Replacement will ship the next Business Day.
Where Next Business Day delivery is not available, same day shipping will
be provided. Under same day shipping, Advance Replacement will ship
from the serving depot location that same Business Day, provided that
Cisco’s determination of Hardware failure has been made before 3:00 p.m.
Depot Time. Determinations that occur after 3:00 p.m. Depot Time will be
shipped the following Business Day."

Zgłosiłeś i uzyskałeś potwierdzenie awarii przed 3pm? Jeśli tak, a sprzęt następnego dnia nie dojechał, odezwij się do swojego przedstawiciela serwisowego i zacznij dyskusję. Jeśli to SmartNET kupiony od Partnera - dyskusję z Partnerem.


Na górę
Post #6 : 23 lip 2017, 08:36 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 10:25
Posty: 379
Limited Liftime Warranty: dziala bez wykupionego serwisu, wiem bo sprawdzalem (trwalo to ok miesiaca)
Jest i ALE: zeby zglosic wymiane musisz to zrobic przez partnera u ktorego kupiles i tu sie zaczynaja schody :) teraz ten partner musi miec dobre checi o ile od niego kupowales cos ostatnio np. rok temu, to raczej problemu nie bedzie ale jesli ok 4 lat temu i nie masz juz z nimi kontaktu to problem mozesz juz miec :)

_________________
Ups I switched again =)


Na górę
Post #7 : 24 lip 2017, 14:59 
Offline
member
member

Rejestracja: 27 gru 2007, 22:48
Posty: 35
Łukasz,
Kogo masz na myśli pisząc o przedstawicielu serwisowym? Skąd wziąć na niego namiar? Czy pisząc o Smartnecie od Partnera masz na myśli shared suport? Przy zwykłym smartnecie Partner nie jest nic winny, bo cały serwis świadczy przecież Cisco. Pytania są bardziej na ew. przyszłość, bo z obecną sytuacją sobie poradziłem.

Pozdrawiam


Na górę
Post #8 : 24 lip 2017, 21:18 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3871
Cytuj:
Łukasz,
Kogo masz na myśli pisząc o przedstawicielu serwisowym? Skąd wziąć na niego namiar?
Zawsze piszę - jeśli macie problem z uzyskaniem namiarów na kogoś z Cisco, odezwijcie się do mnie, czy do Seby - pomożemy.
Cytuj:
Czy pisząc o Smartnecie od Partnera masz na myśli shared suport?
Zdecydowanie SMARTnet. Shared support nie jest w ogóle serwisem sprzedawanym do klienta bezpośrednio i powinien być opakowany w usługę Partnera.
Cytuj:
Przy zwykłym smartnecie Partner nie jest nic winny, bo cały serwis świadczy przecież Cisco.
No nie - pytanie, na kogo jest zarejestrowany serwis i czy jeśli via Partner - nie było do tego dodatkowej umowy między Tobą (Klientem) a Partnerem.


Na górę
Post #9 : 27 lip 2017, 13:20 
Offline
member
member

Rejestracja: 27 gru 2007, 22:48
Posty: 35
SMARTnet zarejestrowany jest na klienta końcowego, czyli na nas. Poza umową kupna/sprzedaży żadnej dodatkowej umowy nie było.


Na górę
Post #10 : 01 sie 2017, 18:19 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2007, 09:16
Posty: 168
Podczepie sie pod temat - czy komuś udało sie wymienić sprzę zaafektowany tym ?
http://www.cisco.com/c/en/us/support/we ... ignal.html

DData zwodzi ile może...


Na górę
Post #11 : 01 sie 2017, 18:56 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3871
Cytuj:
Podczepie sie pod temat - czy komuś udało sie wymienić sprzę zaafektowany tym ?
http://www.cisco.com/c/en/us/support/we ... ignal.html

DData zwodzi ile może...
Skontaktuj się najpierw ze swoim opiekunem po naszej stronie. Może będzie prościej. Jak nie wiesz kto potencjalnie może Ci pomóc u nas - to jak zawsze, pisz do mnie.

Dzięki!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
This Website is not sponsored by, endorsed by or affiliated with Cisco Systems, Inc. Cisco, Cisco Systems, CCDA, CCNA, CCDP, CCNP, CCIE, CCSI, CCIP, the Cisco Systems logo and the CCIE logo are trademarks or registered trademarks of Cisco Systems, Inc. in the United States and certain other countries. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl