WLC 5508 + public secure packet forwarding

Wszystko co się wiąże z technologiami bezprzewodowymi
Wiadomość
Autor
zahir
wannabe
wannabe
Posty: 101
Rejestracja: 23 lis 2009, 20:59

WLC 5508 + public secure packet forwarding

#1

#1 Post autor: zahir »

Hej.
Jestem nowy w temacie WLC. Nie mogę odnaleźć opcji PSPF na kontrolorze. Chodzi oczywiście o izolowanie klientów w SSID gości. Czy taka opcja jest dostępna na tym kontrolerze? A może inaczej się nazywa? Czy PSPF można uruchamiać podczas pracy na wielu AP? Obiło mi się o uszy, że jest to raczej lokalnie realizowane w ramach jednego AP.

Druga sprawa jest taka, że dla vlanu oraz ssid gości WLC rozdaje adresy. Teraz chciałem, aby sala konferencyjna, w której są gniazdka sieciowe również była w vlanie gości i żeby również WLC był dla tego VLANu serwerem DHCP. Lecz gdy zapytanie o adres trafia na WLC od strony sieci LAN, nie rozdaje on adresów. Czy jest możliwa taka konfiguracja, czy kontroler może byc serwerem DHCP tylko dla użytkowników wirelessowych?
Dzięki za pomoc.

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#2

#2 Post autor: Seba »

Ad 1 - Opcja Peer to peer blocking - w konfiguracji WLAN, zakladka Advanced.
Dodatkowo, w zaleznosci od wymagan, moze sie przydac uzycie ACLper WLAN lub per klient.

Ad 2 - to zalezy, glownie dla kleintow WLAN, ale sa odstepstwa: