%LWAPP-3-INVALID_AID2

Wszystko co się wiąże z technologiami bezprzewodowymi
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
maroszka
wannabe
wannabe
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Wrocław

%LWAPP-3-INVALID_AID2

#1

#1 Post autor: maroszka »

CUWN oparty o AIR-CT5508-K9 7.0.220.0 z AIR-LAP1242AG-E-K9 i AIR-LAP1142N-E-K9 w trybie H-REAP. WLAN'y z security PSK lub EAP-TLS (AES). Kilkadziesiąt razy na dzień a czasem częściej, rejestrujemy wspomniany komunikat z adresami MAC klientów danej komórki. Tutaj nie ma reguły tzn. są to adresy różnorakich laptopów (różne karty sieciowe, suplikanty, systemy operacyjne etc.) czasem w obu przypadkach to ten sam adres ?! Występuje zarówno na starszych jak i nowszych LAP w paśmie 2.4 jak i 5 GHz. Taki konflikt AID zazwyczaj doprowadza do nieudanych reautentykacji, ponownych próśb o adres IP ale też do wykluczeń no i co za tym idzie rozłączeń - generalnie połączeniowy dyskomfort. Pomaga jedynie rozłączenie pozostających w konflikcie klientów, usunięcie ich z kontrolera i ponowne podłączenie jeden po drugim.

Spotkał się ktoś z Was z czymś takim? Może ktoś zna lekarstwo? (dodam, że ten problem mieliśmy również na AIR-WLC2125-K9 5.2.193.0)

Awatar użytkownika
VlastekCZ
fresh
fresh
Posty: 7
Rejestracja: 07 sty 2014, 09:08
Lokalizacja: Krakow

#2

#2 Post autor: VlastekCZ »

Hej, udało Ci się jakoś rozwiązać problem z %LWAPP-3-INVALID_AID2? Widzę takie same logi na WS-C3750G-24WS-S25 z WLC w wersji 7.0.116.0.

Tutaj jest opis problemu, ale rozwiązanie nie bardzo:
http://www.cisco.com/en/US/docs/wireles ... msgs6.html

Tutaj piszą ze upgrade softu kontrolera powinien pomoc:
https://supportforums.cisco.com/thread/2113476

Awatar użytkownika
maroszka
wannabe
wannabe
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Wrocław

#3

#3 Post autor: maroszka »

Cze,
VlastekCZ pisze:Hej, udało Ci się jakoś rozwiązać problem z %LWAPP-3-INVALID_AID2? Widzę takie same logi na WS-C3750G-24WS-S25 z WLC w wersji 7.0.116.0.

Tutaj jest opis problemu, ale rozwiązanie nie bardzo:
http://www.cisco.com/en/US/docs/wireles ... msgs6.html

Tutaj piszą ze upgrade softu kontrolera powinien pomoc:
https://supportforums.cisco.com/thread/2113476
"Łysy weź zapomnij. Kaśka" :)

A tak poważnie, to oczywiście że NIE. Widziałeś datę tego posta i sugerowaną wersję oprogramowania? U Ciebie na obserwacji się kończy czy są odczuwalne efekty uboczne?

ODPOWIEDZ