no cóż... support się nie popisał, ale mimo wszystko zażądałbym po prostu wymiany sprzętu skoro sami nic lepszego nie są w stanie wymyślić.Kyniu pisze:To w ich gestii jest wysunięcie takiego rozwiązania - ja testuje produkt i towarzyszącą mu usługę - by wiedzieć czy ewentualnie proponować to klientom. Na razie zarówno produkt jak i usługa mają krechę.
generalnie z własnego doświadczenia mogę stwierdzić że podobne problemy zdarzają się z supportem każdego producenta, z cisco włącznie - czasami trafisz na mało ogarniętego inżyniera, albo może mają taką politykę i dopóki nie zażąda się wymiany sprzętu to będą przeciągać sprawę i kombinować na milion sposobów marnując nie tylko swój czas, ale przede wszystkim czas klienta.
no, akurat problemy z tym chipsetem w macach mini jest powszechny - pogooglaj sobie po forach apple, jest tego multum. pewnie ciscowy apek używa innego chipsetu niż meraki i problem nie występuje, ale winiłbym tu raczej maca i jego firmware na karcie wifi niż meraki. jaką wersję os-a masz na tym macu? da się jakoś zrobić upgrade drivera do wifi?Kyniu pisze:Tylko jak wspomniałem po raz pierwszy spotykam się z takim problemem i z AP'ekiem Cisco działa bez problemu. Co do karty to system raportuje jako "Wersja oprogramowania sprzętowego: Broadcom BCM43xx 1.0 (5.106.98.100.22)"krisiasty pisze:a co do maka - może to jakiś problem z kompatybilnością firmware karty wifi - jaki chip w tym maku siedzi?