TPSA srebrnym partnerem Cisco.
drugie zdanie mnie po prostu rozwalilo ... - dajcie to chlopaki do dzialu "usmiechnij sie" ...
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)
- peper
- CCIE / Site Admin
- Posty: 5005
- Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
- Lokalizacja: Warsaw, PL
- Kontakt:
Probowales kiedys zglosic awarie tepsy? Probowales dla waznego lacza dla ciebie zeby szybko usuneli albo choc zdiagnozowali usterke? Czy probowales ustalic cos z technikiem (o ile wogole dostales do niego dostep)?Dziabong pisze:Ciekawe czy piszecie o pracownikach TP 'dla zasady', gdyż wszyscy wiemy jaką firma ma szablonową i powszechną opinię. Czy też macie argumenty pozwalające na takie komentarze.
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
ja ci moge powiedziec ze moj komentarz ma mocne uzasadnienieCiekawe czy piszecie o pracownikach TP 'dla zasady', gdyż wszyscy wiemy jaką firma ma szablonową i powszechną opinię. Czy też macie argumenty pozwalające na takie komentarze.
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)
Mój też - przed 0,5h otworzeyłem zlecenie w TP i właśnie zadzwonili że naprawili ... problem klasy "straty pakietów na DLSu"manius pisze:ja ci moge powiedziec ze moj komentarz ma mocne uzasadnienie
Dzwoniąc jako osoba prywatna i zgłaszając problem z neo to mnie krew zalewa ... gdy mi jakiś palant mówi "Proszę wcisnąć klawisz START" lub chce zebym mu powiedzial jak szybko otwieraja sie strony, a ja mu tłumaczę ze mają 40% strat pakietów na mojej linii.
Gdy jedna dzwonię jako firma, wygląda to tak: że podaję adres lokalizacji, numer portu/adres IP, miła pani podaje mi numer zgłoszenia i średnio w ciągu 6h łącze jest naprawione, a max po 1h kontaktuje się ktoś techniczny. Problemy, które naprawiają w czasie >6h zwykle wiąza się z wymianą jakiejś części na centrali itp...
<: Enceladus :>
- peper
- CCIE / Site Admin
- Posty: 5005
- Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
- Lokalizacja: Warsaw, PL
- Kontakt:
Ja mam zawsze traume po dzwonieniu do tepsy czy polpaku. Naprawa lacza w weekend to wogole porazka, ostatnio 2 dni czekalem by wogole sprawdzili port FR. Kilka razy w weekend z rozbrajajaca szczeroscia uslyszalem juz ze oni to raczej do poniedzialku nic nie zrobia bo jest weekend i nie ma ludzi. Maja tez burdel w dokumentacji tak ze juz kilka razy albo odlaczyli nie to co trzeba albo testowali nie to co trzeba. O sposobie wspolpracy z innymi operatorami ISP to juz mi sie nawet nie chce pisac
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
problemem tepsy jest to ze nie maja pomyslu na wykorzystanie wysoko wykwalifikowanego potencjalu ludzkiego ktory posiadaja - i dlatego maja rotacje ludzi.
Ludzie ktorzy naprawde wiedza co i jak , odchodza - na ich miejsce zatrudnia sie ludzi ktorzy sa zieloni - ale maja jedna zarabista zalete z punktu widzenia managementu - sa tani. Nie wazne ze nic nie umieja - sie przeszkoli, i nikogo nie obchodzi ze wyszkolenie dobrego fachowca to nie miesiac czy rok, to sa lata - potem wychodza takie kwiatki o ktorych mowi peper - ludzie dzwonia z problemami i napotykaja na osoby ktore albo nie umieja w sensowny sposob odpowiedziec i pomoc , albo nie maja zadnej motywacji zeby pomoc klientowi ... Ten rak toczy ta firme od kilku lat , powiedzialbym ze z chwila przejecia przez zabojady jest coraz gorzej.
Ludzie ktorzy naprawde wiedza co i jak , odchodza - na ich miejsce zatrudnia sie ludzi ktorzy sa zieloni - ale maja jedna zarabista zalete z punktu widzenia managementu - sa tani. Nie wazne ze nic nie umieja - sie przeszkoli, i nikogo nie obchodzi ze wyszkolenie dobrego fachowca to nie miesiac czy rok, to sa lata - potem wychodza takie kwiatki o ktorych mowi peper - ludzie dzwonia z problemami i napotykaja na osoby ktore albo nie umieja w sensowny sposob odpowiedziec i pomoc , albo nie maja zadnej motywacji zeby pomoc klientowi ... Ten rak toczy ta firme od kilku lat , powiedzialbym ze z chwila przejecia przez zabojady jest coraz gorzej.
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)