TPSA srebrnym partnerem Cisco.

same linki
Wiadomość
Autor
goopy
wannabe
wannabe
Posty: 289
Rejestracja: 16 sie 2005, 09:22
Lokalizacja: Warszawa

TPSA srebrnym partnerem Cisco.

#1

#1 Post autor: goopy »

I oto TPSA psze Panstwa ;-)

http://tinyurl.com/r6thl

Awatar użytkownika
manius
CCIE
CCIE
Posty: 823
Rejestracja: 08 wrz 2003, 09:02
Lokalizacja: Leighton Buzzard/UK
Kontakt:

#2

#2 Post autor: manius »

drugie zdanie mnie po prostu rozwalilo ... :mrgreen: - dajcie to chlopaki do dzialu "usmiechnij sie" ...
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)

Awatar użytkownika
slomek
inner circle
inner circle
Posty: 479
Rejestracja: 16 mar 2005, 10:40

#3

#3 Post autor: slomek »

:lol: :lol: :lol: - i zgadzam sie, że post należało by przenieść we własciwe miejsce wskazane przez Manius`a

gubit
CCIE
CCIE
Posty: 589
Rejestracja: 27 paź 2003, 11:59

#4

#4 Post autor: gubit »

Pierwsza sprawa - że news nie jest super nowy, bo dotyczy pierwszej połowy stycznia.
Druga sprawa - dobrze piszecie chłopaki - duże śmiesznej propagandy. Albo smutnej.

Alf
member
member
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 2004, 15:05
Lokalizacja: Wawa / Poland

#5

#5 Post autor: Alf »

manius pisze:drugie zdanie mnie po prostu rozwalilo ... :mrgreen: - dajcie to chlopaki do dzialu "usmiechnij sie" ...
Bardzo radosny i pozytywnie nastrajający tekst :). Taki mały żart .

Dziabong
member
member
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2006, 18:58

#6

#6 Post autor: Dziabong »

Ciekawe czy piszecie o pracownikach TP 'dla zasady', gdyż wszyscy wiemy jaką firma ma szablonową i powszechną opinię. Czy też macie argumenty pozwalające na takie komentarze.

Awatar użytkownika
peper
CCIE / Site Admin
CCIE / Site Admin
Posty: 5005
Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
Lokalizacja: Warsaw, PL
Kontakt:

#7

#7 Post autor: peper »

Dziabong pisze:Ciekawe czy piszecie o pracownikach TP 'dla zasady', gdyż wszyscy wiemy jaką firma ma szablonową i powszechną opinię. Czy też macie argumenty pozwalające na takie komentarze.
Probowales kiedys zglosic awarie tepsy? Probowales dla waznego lacza dla ciebie zeby szybko usuneli albo choc zdiagnozowali usterke? Czy probowales ustalic cos z technikiem (o ile wogole dostales do niego dostep)?
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl


Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE

"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"

Awatar użytkownika
enceladus
inner circle
inner circle
Posty: 506
Rejestracja: 27 paź 2003, 14:32
Lokalizacja: Poznan

#8

#8 Post autor: enceladus »

Na wszystkie pytania mogę odpowiedzieć TAK.
<: Enceladus :>

goopy
wannabe
wannabe
Posty: 289
Rejestracja: 16 sie 2005, 09:22
Lokalizacja: Warszawa

#9

#9 Post autor: goopy »

Jak widac wszystko zalezy od umowy serwisowej....
Ale w Polsce nadal panuje przekonanie, ze za takie rzeczy to nie ma sensu placic, a potem sa ... problemy...

Awatar użytkownika
manius
CCIE
CCIE
Posty: 823
Rejestracja: 08 wrz 2003, 09:02
Lokalizacja: Leighton Buzzard/UK
Kontakt:

#10

#10 Post autor: manius »

Ciekawe czy piszecie o pracownikach TP 'dla zasady', gdyż wszyscy wiemy jaką firma ma szablonową i powszechną opinię. Czy też macie argumenty pozwalające na takie komentarze.
ja ci moge powiedziec ze moj komentarz ma mocne uzasadnienie :)
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)

Awatar użytkownika
enceladus
inner circle
inner circle
Posty: 506
Rejestracja: 27 paź 2003, 14:32
Lokalizacja: Poznan

#11

#11 Post autor: enceladus »

manius pisze:ja ci moge powiedziec ze moj komentarz ma mocne uzasadnienie :)
Mój też - przed 0,5h otworzeyłem zlecenie w TP i właśnie zadzwonili że naprawili ... problem klasy "straty pakietów na DLSu"

Dzwoniąc jako osoba prywatna i zgłaszając problem z neo to mnie krew zalewa ... gdy mi jakiś palant mówi "Proszę wcisnąć klawisz START" lub chce zebym mu powiedzial jak szybko otwieraja sie strony, a ja mu tłumaczę ze mają 40% strat pakietów na mojej linii.

Gdy jedna dzwonię jako firma, wygląda to tak: że podaję adres lokalizacji, numer portu/adres IP, miła pani podaje mi numer zgłoszenia i średnio w ciągu 6h łącze jest naprawione, a max po 1h kontaktuje się ktoś techniczny. Problemy, które naprawiają w czasie >6h zwykle wiąza się z wymianą jakiejś części na centrali itp...
<: Enceladus :>

Awatar użytkownika
manius
CCIE
CCIE
Posty: 823
Rejestracja: 08 wrz 2003, 09:02
Lokalizacja: Leighton Buzzard/UK
Kontakt:

#12

#12 Post autor: manius »

:mrgreen: no widzisz enceladus - to co widzisz od zewnatrz wyglada jeszcze gorzej od wewnatrz :twisted:
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)

goopy
wannabe
wannabe
Posty: 289
Rejestracja: 16 sie 2005, 09:22
Lokalizacja: Warszawa

#13

#13 Post autor: goopy »

manius pisze::mrgreen: no widzisz enceladus - to co widzisz od zewnatrz wyglada jeszcze gorzej od wewnatrz :twisted:
To co Ty tu jeszcze robisz Manius? Uciekaj z tego kraju... Wiedze masz, checi widac tez prawie, pisz do frontiego i uciekaj :D

Awatar użytkownika
peper
CCIE / Site Admin
CCIE / Site Admin
Posty: 5005
Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
Lokalizacja: Warsaw, PL
Kontakt:

#14

#14 Post autor: peper »

Ja mam zawsze traume po dzwonieniu do tepsy czy polpaku. Naprawa lacza w weekend to wogole porazka, ostatnio 2 dni czekalem by wogole sprawdzili port FR. Kilka razy w weekend z rozbrajajaca szczeroscia uslyszalem juz ze oni to raczej do poniedzialku nic nie zrobia bo jest weekend i nie ma ludzi. Maja tez burdel w dokumentacji tak ze juz kilka razy albo odlaczyli nie to co trzeba albo testowali nie to co trzeba. O sposobie wspolpracy z innymi operatorami ISP to juz mi sie nawet nie chce pisac
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl


Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE

"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"

Awatar użytkownika
manius
CCIE
CCIE
Posty: 823
Rejestracja: 08 wrz 2003, 09:02
Lokalizacja: Leighton Buzzard/UK
Kontakt:

#15

#15 Post autor: manius »

problemem tepsy jest to ze nie maja pomyslu na wykorzystanie wysoko wykwalifikowanego potencjalu ludzkiego ktory posiadaja - i dlatego maja rotacje ludzi.
Ludzie ktorzy naprawde wiedza co i jak , odchodza - na ich miejsce zatrudnia sie ludzi ktorzy sa zieloni - ale maja jedna zarabista zalete z punktu widzenia managementu - sa tani. Nie wazne ze nic nie umieja - sie przeszkoli, i nikogo nie obchodzi ze wyszkolenie dobrego fachowca to nie miesiac czy rok, to sa lata - potem wychodza takie kwiatki o ktorych mowi peper - ludzie dzwonia z problemami i napotykaja na osoby ktore albo nie umieja w sensowny sposob odpowiedziec i pomoc , albo nie maja zadnej motywacji zeby pomoc klientowi ... Ten rak toczy ta firme od kilku lat , powiedzialbym ze z chwila przejecia przez zabojady jest coraz gorzej.
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)

ODPOWIEDZ