TPSA srebrnym partnerem Cisco.
To, że napisałem mojego pierwszego posta nie było podyktowane chęcią zepsucia Wam humoru
Organizacja firmy to jedno, a osądzanie pracowników to drugie. Fakt, że nie miałem 'przyjemności' dodzwaniania się na call center czy załatwiania spraw technicznych na telefon, ale wiem, że pracownicy robią co mogą by na poziomie i sprawnie załatwiać wszelkie sprawy. Wkurzają mnie ludzie co mówią na wejście jaka to badziewna firma (czasem własnie tak dla zasady, bo wszyscy tak twierdzą) i wrzucają każdego do jednego wora.
To tyle w temacie.
Organizacja firmy to jedno, a osądzanie pracowników to drugie. Fakt, że nie miałem 'przyjemności' dodzwaniania się na call center czy załatwiania spraw technicznych na telefon, ale wiem, że pracownicy robią co mogą by na poziomie i sprawnie załatwiać wszelkie sprawy. Wkurzają mnie ludzie co mówią na wejście jaka to badziewna firma (czasem własnie tak dla zasady, bo wszyscy tak twierdzą) i wrzucają każdego do jednego wora.
To tyle w temacie.
- peper
- CCIE / Site Admin
- Posty: 5005
- Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
- Lokalizacja: Warsaw, PL
- Kontakt:
Widzisz Dziabong, tylko problem zaczyna się kiedy tepsa jest poddostawcą np. ostatniej mili dla Twojego klienta. Bo to nie tepsa a ty będziesz się przed klientem tłumaczył, to ty zapłacisz kary umowne, to ty stracisz reputację. A niestety nadal w bardzo wielu miejscach nie ma alternatywy dla molocha.
W swoich kontaktach z tepsa spotkałem kilku dobrych techników, którzy chcieli pomóc i starali się jak mogą. Niestety tych zlewających sprawę jest więcej, a call center to poprostu telefonistki wypełniające pola formularza.
W swoich kontaktach z tepsa spotkałem kilku dobrych techników, którzy chcieli pomóc i starali się jak mogą. Niestety tych zlewających sprawę jest więcej, a call center to poprostu telefonistki wypełniające pola formularza.
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
Wlasnie..., za jakis czas uzupelnie, chwilowo z wiadomych przycznyn pozostane w milczeniu.manius pisze:problemem tepsy jest to ze nie maja pomyslu na wykorzystanie wysoko wykwalifikowanego potencjalu ludzkiego ktory posiadaja - i dlatego maja rotacje ludzi.
Ludzie ktorzy naprawde wiedza co i jak , odchodza - na ich miejsce zatrudnia sie ludzi ktorzy sa zieloni - ale maja jedna zarabista zalete z punktu widzenia managementu - sa tani. Nie wazne ze nic nie umieja - sie przeszkoli, i nikogo nie obchodzi ze wyszkolenie dobrego fachowca to nie miesiac czy rok, to sa lata - potem wychodza takie kwiatki o ktorych mowi peper - ludzie dzwonia z problemami i napotykaja na osoby ktore albo nie umieja w sensowny sposob odpowiedziec i pomoc , albo nie maja zadnej motywacji zeby pomoc klientowi ... Ten rak toczy ta firme od kilku lat , powiedzialbym ze z chwila przejecia przez zabojady jest coraz gorzej.
Zgadzam się z Tobą, że nie jest miło nadstawiać d..y, a już wyjątkowo niemiło za kogoś. Na takie argumenty nie ma dobrej kontry. Choćbym nie wiem jak się starał to Ciebie nie przekonam.peper pisze:Widzisz Dziabong, tylko problem zaczyna się kiedy tepsa jest poddostawcą np. ostatniej mili dla Twojego klienta. Bo to nie tepsa a ty będziesz się przed klientem tłumaczył, to ty zapłacisz kary umowne, to ty stracisz reputację. A niestety nadal w bardzo wielu miejscach nie ma alternatywy dla molocha.
W swoich kontaktach z tepsa spotkałem kilku dobrych techników, którzy chcieli pomóc i starali się jak mogą. Niestety tych zlewających sprawę jest więcej, a call center to poprostu telefonistki wypełniające pola formularza.
Mimo wszystko, uważam, że tych pracowników bez olewactwa podchodzących do pracy jest znacząca większość. Jak w każdej firmie problemem są problemy z brakiem kompetencji, biurokracja, bałaganem etc.
Widzę, że jest tutaj na grupie paru pracowników TP byłych czy aktualnych, którzy mają doświadczenia w tej materii.
Temat rzeka, nie ma co się nad nim rozwodzić
- sebu
- CCIE / Instruktor CNAP
- Posty: 843
- Rejestracja: 03 cze 2005, 02:08
- Lokalizacja: Warsaw, Poland
- Kontakt:
to jak Linux VS M$
Jesteś ambitnym inżynierem i szukasz ciekawych projektów? Zapraszamy do współpracy w ramach NetFormers (stałej i projektowej). Info na PRV.
Work: http://netformers.pl
Linked-in: http://www.linkedin.com/in/strzelak
Work: http://netformers.pl
Linked-in: http://www.linkedin.com/in/strzelak
W pełni potwierdzam. Ale wydaje sie ze jest jeszcze jedna kewstia doslownie i w przeności takiego molocha trudno zatrzymac ale tez trudno cos w nim zmienic. Ludzie podejmując decyzje tak naprawde zyją w innej czasoprzestrzeni splendory spływaja na wspomniany management a inzynierownie .... co tu duzo gadać temat znany .manius pisze:problemem tepsy jest to ze nie maja pomyslu na wykorzystanie wysoko wykwalifikowanego potencjalu ludzkiego ktory posiadaja - i dlatego maja rotacje ludzi.
Ludzie ktorzy naprawde wiedza co i jak , odchodza - na ich miejsce zatrudnia sie ludzi ktorzy sa zieloni - ale maja jedna zarabista zalete z punktu widzenia managementu - sa tani. Nie wazne ze nic nie umieja - sie przeszkoli, i nikogo nie obchodzi ze wyszkolenie dobrego fachowca to nie miesiac czy rok, to sa lata - potem wychodza takie kwiatki o ktorych mowi peper - ludzie dzwonia z problemami i napotykaja na osoby ktore albo nie umieja w sensowny sposob odpowiedziec i pomoc , albo nie maja zadnej motywacji zeby pomoc klientowi ... Ten rak toczy ta firme od kilku lat , powiedzialbym ze z chwila przejecia przez zabojady jest coraz gorzej.
http://www.x86.pl/1/default.asp?IDN=60280&T=2&IDD=
podazajac tropem TP - ciekawy link - zwlaszcza komentarz
podazajac tropem TP - ciekawy link - zwlaszcza komentarz
A CCIE does not necessarily make someone a good engineer. NOT having a CCIE does not necessarily make someone a bad engineer (or not as good). All we can do is strive to make ourselves individually better! (SM)