PROBLEM Z KONTEM NETACAD

wasze opinie o akademiach CNAP, generalnie wszystko co sie wiaze z programem, szkoleniami, egzaminami...
Wiadomość
Autor
simonn
fresh
fresh
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2015, 22:43

PROBLEM Z KONTEM NETACAD

#1

#1 Post autor: simonn »

Witam

Coś jest nie tak z moim kontem ponieważ nie mogę np. uruchomić też egzaminu 9 w języku angielskim i egzaminu 10 w języku polskim, mogę natomiast zdawać 9 część w języku polskim a 10 w angielski ale zarówno w tej i w tej nie aktywuje się packet tracer.

Testowałem to na 3 róznych komputerach, z trzema różnymi systemami operacyjnymi (7, Vista XP), na 3 różnych przeglądarkach (IE, FireFox, Chrome), przy różnych ISP (Orange, Vectra), z packet tracerem w wersji 6.1.x i 6.2.x z najnowszą JAVĄ i problem jest cały czas :( Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
Bulba72
wannabe
wannabe
Posty: 70
Rejestracja: 11 kwie 2013, 17:00

#2

#2 Post autor: Bulba72 »

Twój instruktor w ten właśnie sposób udostępnił dla ciebie te egzaminy. Problemy z PT spowodowane są tym, że pewnie używasz Chroma. Ten problem jest opisany na NetAcad i powinien być znany twojemu instruktorowi. Sam jestem instruktorem i stąd mam te wiadomości.
CCNA już mam. Co teraz? ;)

simonn
fresh
fresh
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2015, 22:43

#3

#3 Post autor: simonn »

Ale ten problem jest na wszystkich przeglądarkach nie tylko na Chromie. Co radzisz, mam coś podpowiedzieć instruktorowi? Na wcześniejszych egzaminach to chodziło bez problemu

Awatar użytkownika
Bulba72
wannabe
wannabe
Posty: 70
Rejestracja: 11 kwie 2013, 17:00

#4

#4 Post autor: Bulba72 »

Opisz ten problem swemu instruktorowi. W razie czego albo naprawi to co źle udostępnił albo napisze do supportu i tam coś zaradzą.
CCNA już mam. Co teraz? ;)

ODPOWIEDZ