Wypowiem się jako uczestnik biorący udział po raz n-ty, nastawiony głównie na ścieżkę Collaboration. Poziom techniczny bardzo dobry, z naciskiem na integrację voice/video, ale kompletnie zabrakło mi rozwiązań call center (ccx, enterprise czy cvp).
Momentami sesje teoretyczne pokrywały się warsztatami i trzeba było przeskakiwać, plus za wyrozumiałość prowadzących.
Fajnie, że można było spróbować nowego Jabbera w praktyce, przynajmniej wiem jakie bugi mnie czekają
przy wdrożeniu chyba, że developerzy zdążą poprawić.
Na plus - książki za aktywność, minus - czemu ciągle takie same "Voice and Video Conferencing Fundamentals".
Jedzenie - pod psem, drugi rok z rzędu niestrawność to chyba nie przypadek. Dużo zwykle nie jadam, bez mięsa, bez alkoholu (może dlatego).
Hotel mi się osobiście nie podoba, ale 3 dni jestem w stanie wytrzymać.
Pomysł z konkursem na blogu - bez sensu, sieć wifi w moim pokoju była nie dostępna a na dole w lobby można założyć, że skorzystać się nie dało, jeśli to nie była 2 w nocy. 3G tez nie zachwycało dostępem.
Generalnie jeśli chodzi o poziom merytoryczny - poproszę o większa różnorodność w tematach voice/video/call center/collaboration.