Warto wiedzieć jak klienci będą informować o dziwnych awariach.The Adaptive Security Appliance (ASA) 5506, ASA 5506W, ASA 5506H, ASA 5508, and ASA 5516
Pozdr.
Warto wiedzieć jak klienci będą informować o dziwnych awariach.The Adaptive Security Appliance (ASA) 5506, ASA 5506W, ASA 5506H, ASA 5508, and ASA 5516
Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.lukaszbw pisze:Nie tylko w ASA5516-X.
Bez komentarza to pozostawiam Twój komentarz - głośno na ten temat trąbiliśmy u wszystkich klientów, do których możemy dotrzeć bezpośrednio. Notka, która pojawiła się równolegle z ogłoszeniem i była aktualizowana wielokrotnie po tym jak udało się zidentyfikować jednoznacznie urządzenia i modele jest ciągle na cisco.com:mhuba pisze:Tak tak wiem, chodzioło mi bardziej że u nas musieliśmy podmieniać kilka 5516-X.lukaszbw pisze:Nie tylko w ASA5516-X.
Z dokumentacji też wynika że problem jest poza wspomnianymi ASAmi, ISRasmi również w Nexusach i Meraki!!
Gdzie jeszcze?
Oczywiście koledzy z Cisco siedzą cicho jak i całe Cisco, ktoś u nas dokopał się do problemu na ASAach, ok Cisco zgodziło się podmienić ale nikt już nie poinformował że problem jest szerszy, dopiero teraz z tego artykułu dowiedziałem się że ten problem występuje w ISRach 43xx które też mamy.
Oczywiście najważniejsze jest że to nie wina Cisco tylko "bardzo zacnego producenta".
Bez komentarza.
Pzdr
mHuba
Nie rozumiem tego punktu. Notatka opisująca listę produktów dotkniętych problemem od początku zawiera pełną listę produktów. Doszły do niej jedynie uszczegółowienia dotyczące konkretnych linii.mhuba pisze:Choćby tu nie próbowałeś pociągnąć tematu i go rozwinąć, że problem dotyczy nie tylko ISR a i szerszej gamy produktów Cisco.
Forum to forum - nie ja założyłem ten wątek. Informacje dotyczące polityki serwisowej Cisco, produktów oraz różnego rodzaju sytuacji nagłych publikowane są jednak na cisco.com a nie na ccie.pl.mhuba pisze:Chyba to forum zrzesza 90% administratorów i inżynierów Cisco w PL.
Na dzisiaj pomogliśmy wielu firmom w Polsce, dotkniętych problemem - zgodnie z treścią biuletynu oraz opisanymi w nim krokami prowadzącymi do usunięcia sprzętu dotkniętego problemem z sieci naszych klientów. Co mam rozwijać? Który komponent jest wadliwy też było od początku wiadomo, nikogo nie atakowałem.mhuba pisze:Z całym szacunkiem nie próbowałeś rozwinąć tematu/pomóc tylko z marszu zaatakowałeś dostawce.
Możliwe.mhuba pisze:W Polsce jest masa sprzętu Cisco używana legalnie i została zakupiona poza krajowymi kanałami dystrybucji.
Nie jest to prawda. Może tak Ci się wydawać.mhuba pisze:Praktycznie każdy oddział zagranicznej firmy kupuje sprzęt Cisco poza granicami.
Partnerzy o problemie wiedzieli od razu, część zaczęła również proaktywnie informować klientów i przygotowywać plany migracji. Jak rozumiem z tego wątku, do Ciebie się nikt nie odezwał i czujesz się gorzej potraktowany. Przykro mi.mhuba pisze:Przy tak poważnym problemnie powinno Wam zależeć na tym, żeby o zaistniałej sytuacji poinformować jak największą liczbę administratorów i inżynierów.
Wrzucanie info na stronie było dobre w XX wieku teraz przypominam że mamy wiek XXI i firmy komunikują się z partnerami na dziesiatki innych sposobów.
Oczywiście - zawsze można zrobić więcej. Bijemy się publicznie w pierś.mhuba pisze:Sytuacja raczej nie jest codzienna, tego typu problemy nie zdarzają się co tydzień, więc Wasze podejście raczej też powinno być niestandardowe.
Przykładem może być dla Was firma Samsung i jej podejście przy informowaniu klientów o problemach z Notami.
Mówienie że forum to forum, to nie mój wątek, jest cisco.com, to nie my a dostawca układu zawinił jak sam widzisz jest trochę spychologią i odsuwaniem problemu od siebie i od głównego wątka.
Łukasz, odezwij się do nas proszę.eljot pisze:Cześć,
Odkopię temat. Komuś udało się uzyskać już taką proaktywną wymianę? Mam zgłoszoną ASA ok pół roku temu, 28 miesięcy od daty produkcji. Dziurawa jak sito bo strach restartować:)
Pozdr
Łukasz